AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Maar hoe ben je dan door die door die dopingcontrole heen gekomen?:roflol:

Michael zei dat ze alleen Belgen controleren tenzij er vanuit een ander land opdracht komt om te controleren, maar in Nederland is nooit controle bij bodybuildingwedstrijden dus lijkt me sterk.
Financial sanctions may only be imposed where the principle of proportionality is satisfied.
Komt uit dopingregels van IFBB. Staan geen vaste bedragen aan vast voor boetes, andere sancties ook niet. Is dus persoonsafhankelijk. In België kom je op een zwarte lijst (geen zekerheid). In Nederland kunnen ze uiteraard niets maken :p.
 
Maar waarom dan als gebruiker mee doen aan naturals denk ik dan? Waarom niet gewoon een AAS cup?
Waar staat dan dat de diamond cup alleen voor naturals is?
 
Als er geen freaks meer op het podium staan komt niemand nog kijken naar zo'n wedstrijd. Dus sporadische controle is in mijn ogen nog altijd de beste optie i.p.v. iedereen af te gaan.
 
Als er geen freaks meer op het podium staan komt niemand nog kijken naar zo'n wedstrijd. Dus sporadische controle is in mijn ogen nog altijd de beste optie i.p.v. iedereen af te gaan.
Zou jij dan het risico alsnog nemen op een flinke boete oid? Ik zou mooi in NL wedstrijden draaien :roflol:
 
Zou jij dan het risico alsnog nemen op een flinke boete oid? Ik zou mooi in NL wedstrijden draaien :roflol:
Zou ook liever in Nl draaien, In BE kan ook als je tijdig off gaat en bloedtest op voorhand laten uitvoeren. Kan je nog altijd annuleren. Maarja laatste weken voor je wedstrijd nog off gaan is een garantie massaverlies natuurlijk :p.
 
Waarom zou je dan daar als natty nog aan mee willen doen doen. Valt dan toch geen eer te behalen?
 
Waarom zou je dan daar als natty nog aan mee willen doen doen. Valt dan toch geen eer te behalen?
Omdat iedere natty met een beetje verstand dit weet en naar een naturel bond gaat die de ifbb niet is.
 
Wat een poppenkast dan. Anyway ieder z’n ding.
WNBF beter dan? Of ook poppenkast?
 
Wat een poppenkast dan. Anyway ieder z’n ding.
WNBF beter dan? Of ook poppenkast?
Er wordt daar wel getest maar evengoed sporadisch want testen kost veel geld.

Zolang je door de dopingcontrole komt op die dag ben je voor hun naturel al vindt ik het persoonlijk gay als je in die bond aas gebruikt.
 
Wat een poppenkast dan. Anyway ieder z’n ding.
WNBF beter dan? Of ook poppenkast?
Ik vind juist Natural bodybuilding een poppenkast. Iedereen weet van de IFBB dat er AAS gebruikt word, die controles zijn ook vanuit de politie/justitie in België niet door de bond zelf neem ik aan?

Inba etc staan zoveel gasten die niet natty zijn plus je hoeft er geen lifetime natural voor te zijn. Wat heeft het dan voor nut. Tenminste is bij de IFBB het voor iedereen eerlijk.
 
En ik vind het allemaal poppenkast, maar dat maakt niets uit want dan kom ik toch gewoon niet, en zolang daar iedereen plezier heeft en mij met rust laat is iedereen gelukkig ;).
 
Eens, is ook geen AAS goed/fout discussie moet ieder voor zich weten.
 
Ze kunnen moeilijk op hun site zetten dat ze voorstander zijn van doping gebruik. Alle grote organisatoren van festivals weten ook dat er zonder drugsgebruik hun festivals nooit uitverkocht zouden worden maar toch vermelden ze op hun site dat ze anti drugs zijn. En er is ook controle bij de ingang maar daar kom je ook gewoon makkelijk doorheen als je niet helemaal van de kaart al in de rij staat.
Waarom zou je dan daar als natty nog aan mee willen doen doen. Valt dan toch geen eer te behalen?
Omdat niemand natty is bij de ifbb.
Omdat iedere natty met een beetje verstand dit weet en naar een naturel bond gaat die de ifbb niet is.
Dit dus.
Ik vind juist Natural bodybuilding een poppenkast. Iedereen weet van de IFBB dat er AAS gebruikt word, die controles zijn ook vanuit de politie/justitie in België niet door de bond zelf neem ik aan?

Inba etc staan zoveel gasten die niet natty zijn plus je hoeft er geen lifetime natural voor te zijn. Wat heeft het dan voor nut. Tenminste is bij de IFBB het voor iedereen eerlijk.
Precies dit. Controles zullen eerder vanuit België komen en niet vanuit de organisatie. Daar doelde ik op en dacht eigenlijk ook dat dit voor iedereen helder was.
En ik vind het allemaal poppenkast, maar dat maakt niets uit want dan kom ik toch gewoon niet, en zolang daar iedereen plezier heeft en mij met rust laat is iedereen gelukkig ;).
Bedankt voor je bijdrage.
 
Back
Naar boven