Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat foto's van mijn huidige shape:

IMG_20181116_080425_176.jpg
IMG_20181101_204038_323.jpg
IMG_20181026_192749_304.jpg
 
In voor logje en pics! :thumbs:
 
in voor buffe meneer
 
Cool ik ben ook in! Succes man!
 
in voor shredded buffness
 
IN! Ben benieuwd.. succes. Goeie calves ook. :cool:
 
In! Leuk dat je gaat loggen:)
 
Hier de eerste training, tevens dag 1 van mijn trainingscyclus van 5 dagen. Borst is een zwak punt dus die train ik elke cyclus 2 keer. Ik hou acht weken hetzelfde trainingsschema aan en daarna krijg ik weer een nieuw schema. Ik vermoed dat borst voorlopig nog wel punt van aandacht blijft. Verder heb ik een schouderblessure dus heb ik (incline) bankdrukken vervangen door plate loaded machines. Het is helaas niet anders. Wel gaat het dumbbell pressen de laatste tijd best aardig. Zo begon ik een week of 12 geleden met 12x28 en inmiddels al opgebouwd naar 12x40.

Verder verkies ik perfecte uitvoering en mmc (Skatermarvin :D) boven zware gewichten dus verwacht geen hele zware gewichten hier.

Dag 1: borst / biceps @ basic fit


Plate loaded chest press

4x12x80

Incline dumbbell press
12x36
12x38
12x40
11x40

Incline plate loaded press
4x12x60

Cable flyes
4x12x12,5

Hammer grip chest press
4x12x40

Dumbbell curl
4x12x12

Rope curl
4x12x25

Hammer curl
4x12x12

Cardiosessie 1/5: 45 min fietsen
 
Zijn toch nog wel flinke gewichten!
 
In!

Als het mogelijk is kun je bands aan de chestpress toestellen hangen, gebruik ik nu al een tijdje en krijg je echt een zieke contractie door. Is ook ideaal voor je schouders aangezien er dan pas maximale load op zit aan het einde van de rep.

Goodluck bro!
 
In! Eens kijken of we hier nog wat van kunnen opsteken :D
 
Leuk dat je weer gaat loggen
 
fotoshoot bij Jeroen de Beer op 22 december.
dan ga je wel voor het eggie, en je weet in ieder geval zeker dat je geweldige foto's krijgt
succes.
 
Sickk !! in
 
In voor logje en pics! :thumbs:
Leuk, welkom!

in voor buffe meneer
Welkom beer

Cool ik ben ook in! Succes man!
Welkom:thumb:
:kiss::heart:

in voor shredded buffness
Eens zien waar dit eindigt :D

IN! Ben benieuwd.. succes. Goeie calves ook. :cool:
Welkom! :D

Uiteraard in, dikke.
Nu mag je het nog zeggen :(

In! Leuk dat je gaat loggen:)
Leuk dat jij volgt!

:flexbiceps:

Zijn toch nog wel flinke gewichten!
Niet wat het ooit was, maar kan ermee door :D

In!

Als het mogelijk is kun je bands aan de chestpress toestellen hangen, gebruik ik nu al een tijdje en krijg je echt een zieke contractie door. Is ook ideaal voor je schouders aangezien er dan pas maximale load op zit aan het einde van de rep.

Goodluck bro!
En wat voor banden zijn dat dan. Grote kans dat ik ze toch niet koop, maar good to know in elk geval.

In! Eens kijken of we hier nog wat van kunnen opsteken :D


Leuk dat je weer gaat loggen
Kon het toch niet laten. :p

Welkom :D

dan ga je wel voor het eggie, en je weet in ieder geval zeker dat je geweldige foto's krijgt
succes.
Heb zelf geen ervaring met shoots en begreep dat Jeroen de Beer je ook met poseren enz wel erg goed kan helpen dus ben heel benieuwd! Lijkt me hoe dan ook een toffe ervaring.

Thanks :flex:
 
Back
Naar boven