Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooie vooruitzichten en plannen weer hier.

Mijn gym heeft nu ook wat spullen buiten gezet, dus daar ga ik in het weekend af en toe heen. Ik vraag me eigenlijk wel af wat daar de regels voor zijn, want het voelt een beetje als een maas in de wet..

Zet een tent buiten, doe de tent dicht en je hebt feitelijk gewoonten sportschool in een tent ipv een gebouw:roflol:
Ja toch :dunno:
 
Nu ik weer fatsoenlijk kan trainen en bezig ben met mijn kuur eens kijken of ik weer iets meer kan loggen als daar interesse voor is. Off season is denk ik niet mega interessant.

Sinds vandaag had mijn buitengym dus alle plate loaded apparaten naar buiten gezet, maar het was ook meteen een stuk drukker. Gelukkig kon ik wel prima bij de apparaten die ik nodig had. Vorige week kon je na een uur gewoon nog doortrainen, maar vandaag werd daar wat strenger op gekeken dus ik kon helaas geen hamstrings meer doen. Gelukkig is dat niet zo'n probleem omdat vooral mijn quads nog beter moeten.

Squat 10x20 10x60 5x100 5x130 5x150 3x5x160 eerste 2 setjes ez, daarna iets zwaarder maar zaten wel nog 1 of 2 reps in de tank. Heup voelde wel nog een beetje stroef in het begin, dus wellicht ga ik volgende keer thuis eerst nog even fietsen om warm te worden.

Unilateral leg press 15x75 15x125 15x150 12x165 2x15x125

Unilateral leg extension 5x15x15

Morgen staat rug op het programma.
 
Die squats beginnen weer serieuze vormen aan te nemen:thumbs:
 
Die squats beginnen weer serieuze vormen aan te nemen:thumbs:
Ja daar ben ik heel blij mee. Ik heb elke week 10 kg verhoogd als ik met goede vorm en zonder pijn mijn sets en reps gehaald had. Alleen ben ik nu op een punt aangekomen dat steeds 10 kg erbij wel grote stappen zijn, dus eens kijken hoe ik het nu verder ga opbouwen. Ik denk met stapjes van 5 kg.
 
Dat is echt wel goud man.
Met het weer komende week is het bijna zo lekker als ouderwets binnen trainen.

Jelly. :thumbup:
Ik heb gemerkt dat ik semi-buiten trainen nog wel fijner vind zelfs.
 
Nu ik weer fatsoenlijk kan trainen en bezig ben met mijn kuur eens kijken of ik weer iets meer kan loggen als daar interesse voor is. Off season is denk ik niet mega interessant.

Sinds vandaag had mijn buitengym dus alle plate loaded apparaten naar buiten gezet, maar het was ook meteen een stuk drukker. Gelukkig kon ik wel prima bij de apparaten die ik nodig had. Vorige week kon je na een uur gewoon nog doortrainen, maar vandaag werd daar wat strenger op gekeken dus ik kon helaas geen hamstrings meer doen. Gelukkig is dat niet zo'n probleem omdat vooral mijn quads nog beter moeten.

Squat 10x20 10x60 5x100 5x130 5x150 3x5x160 eerste 2 setjes ez, daarna iets zwaarder maar zaten wel nog 1 of 2 reps in de tank. Heup voelde wel nog een beetje stroef in het begin, dus wellicht ga ik volgende keer thuis eerst nog even fietsen om warm te worden.

Unilateral leg press 15x75 15x125 15x150 12x165 2x15x125

Unilateral leg extension 5x15x15

Morgen staat rug op het programma.
Gym ziet er echt super uit. Hoeveel mensen mogen er tegelijk trainen?
 
Gym ziet er echt super uit. Hoeveel mensen mogen er tegelijk trainen?
Nu mogen er 30 man tegelijk trainen en in de avonduren zijn de tijdsblokken ook wel vol. Ik had me deze week elke avond om 18.00u aangemeld omdat ik dat een fijn tijdstip vind en ik vanaf woensdag samen met Natty87 kan gaan trainen, maar volgende week ga ik denk ik toch weer zo vroeg mogelijk als ik alleen ben i.v.m. de drukte.
 
Gisteren rug getraind. Allemaal HS plate loaded apparaten.

HS Low row machine (unilateral) 15x25 15x50 15x70 3x12x85
HS High row machine 15x50 12x90 3x10x120
HS Iso lateral row machine 4x15x90
HS Pull down machine 4x10x90
HS Iso lateral front lat pulldown machine 4x10x80
Straight arm cable pulldown 5x15x60

Heerlijke pomp in mijn rug. Ik kon met losse gewichten ook wel rug trainen, maar zo vol kreeg ik mijn lats bij lange na niet met wat losse gewichten. Altijd een heerlijk gevoel als je lats volledig opgeblazen zijn. Vanavond staat borst op het programma.
 
Apparaten van Hammerstrenght zijn sowieso altijd relax. Lang niet meer mee getraind...
 
Gisteren rug getraind. Allemaal HS plate loaded apparaten.

HS Low row machine (unilateral) 15x25 15x50 15x70 3x12x85
HS High row machine 15x50 12x90 3x10x120
HS Iso lateral row machine 4x15x90
HS Pull down machine 4x10x90
HS Iso lateral front lat pulldown machine 4x10x80
Straight arm cable pulldown 5x15x60

Heerlijke pomp in mijn rug. Ik kon met losse gewichten ook wel rug trainen, maar zo vol kreeg ik mijn lats bij lange na niet met wat losse gewichten. Altijd een heerlijk gevoel als je lats volledig opgeblazen zijn. Vanavond staat borst op het programma.

Inderdaad, dat vind ik de lekkerste pomp.
 
Apparaten van Hammerstrenght zijn sowieso altijd relax. Lang niet meer mee getraind...
Precies de reden waarom ik nooit permanent in een homegym zou willen trainen. Dan zou ik dit soort apparaten toch wel missen.
 
Borst

Incline bench press 15x20 15x40 15x60 12x80 10x90 10x95

Bench press 15x50 10x80 2x10x90

Incline plate loaded press 2x15x80 2x10x100

Decline plate loaded press 3x10x90

Dumbbell flyes 4x10x16

Ik probeer wekelijks mijn slappe bench en incline bench met kleine stapjes te verhogen. Vooralsnog gaat dat heel goed en blijf ik pijnvrij.
 
Screenshot_20210331-194001_Samsung Notes.jpg
 
Waarom zoveel whey :trollface:
Vind je dat veel, ik heb eigenlijk ook altijd standaard 2 maaltijden met z’n 45 tot 60 gr aan whey. Als je gewoon kwalitatief goeie whey hebt niets mis mee imo.
 
Vind je dat veel, ik heb eigenlijk ook altijd standaard 2 maaltijden met z’n 45 tot 60 gr aan whey. Als je gewoon kwalitatief goeie whey hebt niets mis mee imo.
Je hebt een discussie gemist :p

in mijn log ging het over hunter labrada die 180g whey per dag at. Ik zei dat dat vrij veel was. Toen kwam de discussie is whey aanvulling of voeding
 
Back
Naar boven