XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je hebt een discussie gemist :p

in mijn log ging het over hunter labrada die 180g whey per dag at. Ik zei dat dat vrij veel was. Toen kwam de discussie is whey aanvulling of voeding
Aah excuses, niet gelezen! En ja Hunter eet extreem veel whey, ik weet niet of dat zo bevorderlijk is, maar zn fysiek blijft anders wel groeien als kool :p
 
Gisteren benen

Squat 10x20 10x60 5x100 5x140 2x5x160 2x160 helaas voelde ik bij de 2e rep van de laatste rep een kleine verkramping in mijn linker quad. Voor de zekerheid terug gelegd. Voelt op dit moment als pip aan. Hopelijk kan ik volgende week weer verder waar ik gebleven ben.

Lying leg curl 4x12x30

Seated leg curl 3x12x45

Unilateral leg press 15x75 15x125 2x12x150 10x170 dit ging dat wel weer prima en geen pijn in mijn quad en 170 is best zwaar op dit apparaat. +5 kg tov vorige training.

Unilateral leg extension 4x10x25 15x15


Vandaag armen

Samen met Natty87 getraind. Ik focus bij armen elke training op triceps omdat deze wat achterlopen en voor het eerst in maanden geen elleboogpijn gehad. Zo zijn mijn heup, schouder en elleboog waar ik al maanden problemen mee had (bijna) helemaal gefixt. Hopelijk is mijn quad met een paar dagen rust weer helemaal in orde.
 
Met pomp na de training toen ik thuis kwam
IMG_20210401_200708_802.jpg
 
Schouders

Seated barbell press 20x20 20x40 15x60 12x70 10x80 best lekker

Plate loaded shoulder press 15x50 3x12x100

Plate loaded front military press ss dumbbell lateral raises 4x12x90 ss 4x12x16

Dumbbell front raises 4x15x12

Cable upright row 4x12x55

Toen was de tijd om en geen tijd meer voor facepulls :(
 
Split iets omgegooid zodat ik geen benen heb op een drukke dag in de gym.

Maandag: rug
Dinsdag: benen
Woensdag: borst
Donderdag: armen
Vrijdag: benen
Zaterdag: schouders
Zondag: rust

Vandaag dus rug getraind. Was ijskoud in het begin maar uiteindelijk wel dikke pomp en prima training.

Iso lateral row machine (unilateral) 15x40 12x60 3x10x75

High row machine 15x80 3x10x110

Low row machine (unilateral) 3x12x75

Lat pulldown machine 4x12x80

Iso lateral front lat pulldown machine 4x12x80

Straight arm pulldown 5x12x50

Face pulls 4x12x60
 
Vandaag dus rug getraind. Was ijskoud in het begin maar uiteindelijk wel dikke pomp en prima training.
Het weer vandaag sloeg inderdaad nergens op; vorige week nog 23 graden en nu dit. Ik nam vandaag de buitengym waar omdat de eigenaar en eigenares een weekendje weg zijn. Kwam de handhaving langs. Moest de tent aan drie zijden op zijn (was maar aan twee zijden), dus dat werd benchen in de sneeuw met die harde wind en sneeuwval :roflol:
Die buitengym waar jij traint is trouwens wel echt heeeel dik. :D

Lekkere rugtraining trouwens, je lats zullen wel flink vol zitten na zo'n training. :flexgrin:
 
Het weer vandaag sloeg inderdaad nergens op; vorige week nog 23 graden en nu dit. Ik nam vandaag de buitengym waar omdat de eigenaar en eigenares een weekendje weg zijn. Kwam de handhaving langs. Moest de tent aan drie zijden op zijn (was maar aan twee zijden), dus dat werd benchen in de sneeuw met die harde wind en sneeuwval :roflol:
Die buitengym waar jij traint is trouwens wel echt heeeel dik. :D

Lekkere rugtraining trouwens, je lats zullen wel flink vol zitten na zo'n training. :flexgrin:
Ja zeg dat! Bij ons is 1 tent maar aan een kant dicht dus ik zat ook in de sneeuw op een gegeven moment. Was desondanks wel druk, toen ik begon waren ze 30 man er zeker.

Echt top die gym ja. Alles hammer strength plate loaded apparaten en vooral voor rug hele goede. Soms wel druk, maar de bij meesten kun je gewoon meedoen. Bij basic fit oid gaat dat normaal toch wel een beetje anders.
 
Ja zeg dat! Bij ons is 1 tent maar aan een kant dicht dus ik zat ook in de sneeuw op een gegeven moment. Was desondanks wel druk, toen ik begon waren ze 30 man er zeker.

Echt top die gym ja. Alles hammer strength plate loaded apparaten en vooral voor rug hele goede. Soms wel druk, maar de bij meesten kun je gewoon meedoen. Bij basic fit oid gaat dat normaal toch wel een beetje anders.
30 man? Wow.
Bij ons maar 5, want volgens het RIVM mag je buiten maar met 4 mensen + 1 instructeur trainen, tenzij iedereen 27 jaar of jonger is. Mooi dat bij jullie 30 man wel mag.
 
30 man? Wow.
Bij ons maar 5, want volgens het RIVM mag je buiten maar met 4 mensen + 1 instructeur trainen, tenzij iedereen 27 jaar of jonger is. Mooi dat bij jullie 30 man wel mag.
Bij ons zien ze het niet als een groep van 30, maar 30 personen die individueel trainen.
 
Doet platinum helemaal niks?
 
Bij ons zien ze het niet als een groep van 30, maar 30 personen die individueel trainen.
Beter, die discussie is hier ook gevoerd, maar zo zien ze het hier helaas niet. :( (Maar ik kan trainen, dus mag niet klagen.)
 
Beter, die discussie is hier ook gevoerd, maar zo zien ze het hier helaas niet. :( (Maar ik kan trainen, dus mag niet klagen.)
Hoe gaat het met trainen en je shape eigenlijk?

Bij mij rederneren ze net als bij wovano alleen staat bij ons maar 2 kanten van de tent open. Hopelijk blijft de handhaving lekker weg!
 
Ja zeg dat! Bij ons is 1 tent maar aan een kant dicht dus ik zat ook in de sneeuw op een gegeven moment. Was desondanks wel druk, toen ik begon waren ze 30 man er zeker.
Zonde van die mooie houten vloer met die natte sneeuwbuien..... en fris :eek:
 
Back
Naar boven