XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gisteren schouders/buik

Smith machine press
20x20
20x40
15x60
12x70
10x80
10x80>8x60>10x40 dropset

Lateral raise machine
15x5
15x10
15x12,5
2x15x15

Plate loaded shoulder press > dumbbell lateral raises (superset)
3x10x100 > 3x10x14

Rear delt fly machine
15x75
2x15x87

Face pulls
3x15x60

Decline crunches
4x15

Leg raises
4x15

20 min fietsen

Vandaag benen

Lichaamsgewicht: 110,5 kg

10 min fietsen

Seated leg curl
15x50
12x65
3x10x80 onderin 2-3 tellen vasthouden
12x70

V-squat
15x40
10x80
10x100
10x120
10x140
10x160
10x160 > 15x80 dropset

Leg extension
4x15x75 bovenin 2-3 tellen vasthouden

Dumbbell romanian deadlift (tenen op een schijfje van 1,25 kg)
12x40
2x10x50

Standing calf raises
20x40
15x60
4x12x80

Daarna lekker gaan zwemmen met Natty87 :)
 
Doe je de pendulum nooit? Lijkt me echt zo'n fijn apparaat. Basic fit heeft een shit versie ervan, maar zelfs die kan je op kapot gaan.
 
Doe je de pendulum nooit? Lijkt me echt zo'n fijn apparaat. Basic fit heeft een shit versie ervan, maar zelfs die kan je op kapot gaan.
Ik vind het helaas geen prettig apparaat. Het plateau is vrij stijl dus wil ik de goede diepte halen moet ik mijn voeten bovenaan het plateau zetten, maar dan wordt het echt mega zwaar en dan vinden mijn knieën het niet meer zo leuk :(
 
Ik vind het helaas geen prettig apparaat. Het plateau is vrij stijl dus wil ik de goede diepte halen moet ik mijn voeten bovenaan het plateau zetten, maar dan wordt het echt mega zwaar en dan vinden mijn knieën het niet meer zo leuk :(
Jammer. Zag die kale dude van hier (ben z'n naam ff vergeten :roflol: )met vrij weinig gewicht doen dus kan me voorstellen dat hij zwaar is.V squat lijkt me zelf ruck, liever een hacksquat.
 
Jammer. Zag die kale dude van hier (ben z'n naam ff vergeten :roflol: )met vrij weinig gewicht doen dus kan me voorstellen dat hij zwaar is.V squat lijkt me zelf ruck, liever een hacksquat.
Strive4muscle is vrij sterk inderdaad en hij gebruikt daar 'maar' 80 kg op geloof ik.
 
Strive4muscle is vrij sterk inderdaad en hij gebruikt daar 'maar' 80 kg op geloof ik.
80kg is m’n maximale gewicht op de pendulum momenteel, ik doe hem nu we vaker als 3e of 4e oefening in m’n leg workout. Als eerder quad oefening is het te belastend voor de knieën / enkels (heb niet de beste enkel mobiliteit). Maar het voelt serieus zwaarder aan dan 200+ kg squats op dat gewicht minus de onderrug belasting van een squat.

Het klopt wel wat je zegt, platform had iets minder stijl gemogen, beste was natuurlijk wanneer je hem op diverse hoogtes kon instellen.

Heerlijke oefening voor quads en adductoren, waarbij valsspelen vrijwel niet mogelijk is... Je moet wel echt goeie mobiliteit hebben wil je tot goede diepte komen, anders loop je zo tegen de problemen aan die je benoemd.
 
IMG_20210721_211335_583.jpg
 
Trainingen gaan prima, blijf op mijn elleboog na lekker pijnvrij. Slim trainen en niet door anderen laten verleiden meer gewicht te pakken. Ik denk dat ik volgende week onder de 110 kg zit. Shape trekt redelijk vlot aan. Zit eigenlijk precies in dezelfde lijn als vorig jaar qua gewicht en shape. Qua wedstrijd gaat het denk ik een wedstrijd van de npc worden eind oktober.

IMG_20210722_201141_209.jpg
 
Je been zag er nog goed droog uit op IG!:thumbs:
 
Benen worden steeds droger. Dat is wel mooi. Training van vandaag:

Pendulum squat
3 opwarmsets
2 werksets

Leg press
2 opwarmsets
2 werksets

Leg extension
3 werksets

Standing leg curl
1 opwarmset
3 werksets

Hip adductor
2 opwarmsets
3 werksets

Calf raises
5 werksets

 
Hadden wij maar zo'n apparaat ziet er zwaar uit maar lijkt me wel chill :D
 
Ja echt he, hier staat alleen een legpress en een leg extension.
 
Hadden wij maar zo'n apparaat ziet er zwaar uit maar lijkt me wel chill :D
Ja echt he, hier staat alleen een legpress en een leg extension.
Ja zeker een mega zwaar apparaat. Bij platinum hebben we hem ook staan en laatst kreeg ik er wat last van mijn knieën op, maar misschien toch nog een keer eens kans geven want op deze ging het wel goed.
 
Je traint nu bij 2 sportscholen?
 
Ja zeker een mega zwaar apparaat. Bij platinum hebben we hem ook staan en laatst kreeg ik er wat last van mijn knieën op, maar misschien toch nog een keer eens kans geven want op deze ging het wel goed.
Iets higher rep / lager gewicht, of wat later in de workout met een cluster set voelt die ook 10x beter dan super zwaar beladen. Elke keer als ik hem ‘te’ zwaar doe heb ik achteraf spijt haha, m’n linker knie en rechter enkel haten me dan voor een aantal dagen :p
 
Back
Naar boven