AndroidHealthClinic

Wovano's road to get big and shredded

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.360
Waardering
47.302
Lengte
1m86
De meesten zullen me inmiddels wel kennen, die gast die zich op de laatste dag terugtrok uit de DBB contest.

Erna ben ik gewoon doorgegaan met trainen en de draad weer een beetje opgepakt na het cheatgedrag de weken ervoor. Gaat nu weer prima en blijf nu nog even doorcutten tot dat ik tevreden ben. Deze log ga ik gebruiken voor wat updates van mijn trainingen en progress. Ik denk niet dat ik elke training zal gaan loggen, maar zal proberen mijn log zo actief mogelijk bij te houden.

Ben sinds 2 weken weer bezig met een splitschema en dit bevalt me wel weer lekker eigenlijk. Voeding heb ik deze week weer flink naar beneden gehaald omdat mijn fulltime job in de supermarkt erop zit en mijn activiteitsniveau nu dus weer redelijk laag is.

Hier wat updates van de afgelopen week:
1x140 kg bench press PR

Pic vrijdag. hield hier nog flink wat vocht vast maar merk dat dit na een weekend goed eten weg is dus dat is mooi.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zag de 140 bench al op facebook, echt hard man.. nice. Kunnen de meeste DBB'ers enkel van dromen :p

Edit: IN! natuurlijk
Edit2: FIRST!
 
Uiteraard hier ook weer in, sterke bp pr man zo in de cut!
 
Ik ga je volgen. In!
 
Succes dikke :D

Nu wordt er niet meer gecheat?

Wij willen front pic gvd! :eyebrow:
 
Leuk om je weer terug te zien man :)
 
Leuk dat jullie volgen! Voorlopig geen ongeplande cheats. Het gaat nu weer vrij goed en sinds vrijdag is mijn gewicht teruggezakt tot 102 en zat op 104 vrijdag. Heb wel 2 ingeplande cheats, namelijk op 3 okt en 10 okt sushi eten maar ik ga proberen om daar niet full Marvin te gaan.

Net beetje armen gepompt en als eerste oefening close grip bench gepakt. Geen filmpje helaas maar een VPR van 5x120 en een PR van 2x130 gepakt. Werk tegenwoordig veel met piramidesets wat wel erg lekker werkt voor de pomp. Op de een of andere manier gaat alles ook veel sneller achter elkaar door dus trainingen zijn over het algemeen wat korter.

Post workout pic: https://instagram.com/p/75Qu1urdJj/?taken-by=wovano
 
shirt nog aan op pic.........out................ :P

full marvin ook :roflol:

hoeveel kcal zit je nu dan?

Cardio?
 
Proberen niet full Marvin te gaan haha. Dat is natuurlijk een lastige opgave haha :D Als je onbeperkt mag eten, gaat dat sneller fout dan "gepland" goed haha. Wel een mooi vooruitzicht man
 
shirt nog aan op pic.........out................ :P

full marvin ook :roflol:

hoeveel kcal zit je nu dan?

Cardio?
Zit nu op 2200 maar wel laag activiteitsniveau zoals gezegd. Even kijken wat deze week doet en anders helaas ook maar cardio toevoegen ja.

Ook in! Super Bench man! YES jelly.
Welkom!

Proberen niet full Marvin te gaan haha. Dat is natuurlijk een lastige opgave haha :D Als je onbeperkt mag eten, gaat dat sneller fout dan "gepland" goed haha. Wel een mooi vooruitzicht man
Mensen noemen mij meestal ziek als ik onbeperkt tekeer mag gaan :o

Welkom :)
 
Je laat een woud van logs achter je man ;)
Maar weer IN!
Lekkere buffe armpjes wel op insta :bow:
 
Back
Naar boven