Fitness Seller

Wraak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

madusa40

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2009
Berichten
760
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Wie heeft er wel eens wraak genomen?
En dan heb ik het over dingen zoals:

- je ex heeft je bedrogen
- vroeger erg gepest
- iemand heeft jou baan ingenomen dmv leugens en roddels
- zinloos geweld
- iemand betaste je ex

Nou en nog veel meer dingen! :)
 
Moet je bij skinnie wezen
 
ik heb de broer van mijn ex een keer geraped, hij keurde onze relatie niet goed.(no homo)
 
Heb een keer de appel opgegeten van mijn klasgenootje nadat hij mijn pen had gebruikt.
 
  • Like
Waarderingen: Roth
Mijn ex pijpte iemand, dus pijpte ik de Zyzz (no homo)
Sindsdien maak ik de gains van m'n leven.

OT: Doe niet mee met wraak, karma is a bitch.
 
In een Hotel in Lorret. Iemand had de security gebeld omdat we snachts te luid praatten. (dacht dat het onze buren waren maar was de kamer ervoor zo bleek) Dag erop al hun spullen (kon gemakkelijk aan hun balkon), badhanddoeken, luchtmatras, bikini's, zwemshort enz gescheurd en in een container aan het hotel gaan droppen. Maar was meer wraak door een misverstand dit omdat uiteindelijk zij het niet waren maar de overburen. Eig een echte fail dus. :o Grappige was wel dat het toevallig nederlanders waren. :D

Andere wraak kan ik niet zo goed opkomen meteen. Heb eens snachts in een dronken bui het huisnummer en bel van de buren afgetrokken omdat ze overdag altijd kwamen vragen of ik even geen piano wou spelen. Toen ik bezig was heb ik maar meteen ook heel de buurt gedaan, maar is meer kattenkwaad dit. In feite ben ik niet zo'n wraakzuchtig persoon, mss omdat ik ook weinig onrecht wordt aangedaan.
 
ik neem wraak op haters
praten over zyzz, ze zijn praters
komen groot met hun status
mijn dissende woorden komen hard: ja dus
iedere keer opnieuw proberen
centaur hoort bij ons en zal jullie beheren

010
 
dat gezeik met die zyzz word daar knetter gek van, tyf is gewoon op.
 
ik neem wraak op haters
praten over zyzz, ze zijn praters
komen groot met hun status
mijn dissende woorden komen hard: ja dus
iedere keer opnieuw proberen
centaur hoort bij ons en zal jullie beheren

010

Je bent 17 jaar, wie ben jij?
 
Ja leuk man, in ieder topic proberen te ontregelen door weer ongevraagd over flikker van een zyzz te spreken. Kan die halve gare niet gewoon een ban krijgen? Is toch al ergens aangegeven dat die shit in dat ene subforum 'geouwehoer en nog wat' moet blijven?
 
In een Hotel in Lorret. Iemand had de security gebeld omdat we snachts te luid praatten. (dacht dat het onze buren waren maar was de kamer ervoor zo bleek) Dag erop al hun spullen (kon gemakkelijk aan hun balkon), badhanddoeken, luchtmatras, bikini's, zwemshort enz gescheurd en in een container aan het hotel gaan droppen. Maar was meer wraak door een misverstand dit omdat uiteindelijk zij het niet waren maar de overburen. Eig een echte fail dus. :o Grappige was wel dat het toevallig nederlanders waren. :D

Andere wraak kan ik niet zo goed opkomen meteen. Heb eens snachts in een dronken bui het huisnummer en bel van de buren afgetrokken omdat ze overdag altijd kwamen vragen of ik even geen piano wou spelen. Toen ik bezig was heb ik maar meteen ook heel de buurt gedaan, maar is meer kattenkwaad dit. In feite ben ik niet zo'n wraakzuchtig persoon, mss omdat ik ook weinig onrecht wordt aangedaan.
Het eerste verhaal heb je al eens gepost geloof ik, komt me erg bekend voor;) wel goed verhaal:D
 
ik neem wraak op haters
praten over zyzz, ze zijn praters
komen groot met hun status
mijn dissende woorden komen hard: ja dus
iedere keer opnieuw proberen
centaur hoort bij ons en zal jullie beheren

010

gtfo
 
Ja leuk man, in ieder topic proberen te ontregelen door weer ongevraagd over flikker van een zyzz te spreken. Kan die halve gare niet gewoon een ban krijgen? Is toch al ergens aangegeven dat die shit in dat ene subforum 'geouwehoer en nog wat' moet blijven?

Kijk maar uit, nu krijg je weer naar je hoofd gegooit dat je "lekker hapt".
 
Keer de nacht gedeelt met de 2 vriendinnen van me ex. Toen het uit was voelde wel lekker als wraak :P
 
Ja leuk man, in ieder topic proberen te ontregelen door weer ongevraagd over flikker van een zyzz te spreken. Kan die halve gare niet gewoon een ban krijgen? Is toch al ergens aangegeven dat die shit in dat ene subforum 'geouwehoer en nog wat' moet blijven?
Hey Klaas je hapt wel lekker.
 
Ik ben laatst in elkaar geslagen door een gast. Toen heb ik als wraak een brief geschreven en die naar hem toegestuurd.
 
Ik ben laatst in elkaar geslagen door een gast. Toen heb ik als wraak een brief geschreven en die naar hem toegestuurd.

Joh, en toen?
 
Back
Naar boven