Fitness Seller

-

Bezoekers in dit topic

Anoniem149879

Novice
Lid geworden
2 jan 2016
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m80
Geachte mensen

Wat zouden jullie doen wanneer je onterecht een klap op je hoofd krijgt door iemand tijdens het uitgaan, en je hebt niet de kans gekregen om wat terug te doen?

Ps ik weet dat ik deze persoon weer tegen zal komen, het liefst sla ik ze tanden eruit eerlijk gezegd maar ik weet dat het ook weer niet slim is om te doen.

Wat zou jij doen ?
 
Het proberen te vergeten, er gebeuren nu eenmaal dingen in je leven die onrechtvaardig zijn. Zolang je niet zwaar gewond bent ook niet echt een big-deal lijkt me. Op stap maken veel mensen dit wel eens mee.

Optie 2: versier zijn moeder en verspil zijn erfenis
 
Ik denk dat de zwaarte van de vraag van TS speelt op het gebied van dat hij op het moment supreme niks terug durfde te doen (nuance!) en daarmee zijn "kans" wat voorbij heeft laten gaan en dat hij daar nu mee zit.
Daar volgend weekend op terugkomen bij die ander kan voor jezelf therapeutisch werken. In jouw geval zeg ik: doen.
 
Is openbaar geplaatst dus valt niet onder de privacy :) Alleen als het persoonlijk identificeerbare informatie bevat, maar dan hoeft alleen die specifieke info eruit.

Dus herstelt!
 
Geachte mensen

Wat zouden jullie doen wanneer je onterecht een klap op je hoofd krijgt door iemand tijdens het uitgaan, en je hebt niet de kans gekregen om wat terug te doen?

Ps ik weet dat ik deze persoon weer tegen zal komen, het liefst sla ik ze tanden eruit eerlijk gezegd maar ik weet dat het ook weer niet slim is om te doen.

Wat zou jij doen ?

hoezo niet de kans om iets terug te doen, heb je nog achterna gezeten tot aan de toilet, toen je daar een kwartier bleef zitten en de politie belde heb ik maar besloten om het erbij te laten.

Volgende keer met je poten van de kont van mijn vriendin afblijven ja!

:p
 
ik ben zelf heel wraakzuchtig van aard dus ik ben niet de juiste persoon om goed advies te geven :o
 
ik ben zelf heel wraakzuchtig van aard dus ik ben niet de juiste persoon om goed advies te geven :o
Want het is echt heel stoer om als volwassen man een 16 jarig jochie te intimideren omdat hij jouw 16 jarige chickie heeft genakt.
"Wat loop jij mijn chimi te nakken maat? Moet ik je een paar stoten verkopen?"
Dit is echt de reden waarom Sanca Saxon en ik jou niet meer uitnodigen voor een drankje of iets dergelijks.
 
Want het is echt heel stoer om als volwassen man een 16 jarig jochie te intimideren omdat hij jouw 16 jarige chickie heeft genakt.
"Wat loop jij mijn chimi te nakken maat? Moet ik je een paar stoten verkopen?"
Dit is echt de reden waarom Sanca Saxon en ik jou niet meer uitnodigen voor een drankje of iets dergelijks.

:roflol: wat ben je toch ook een valse relnicht ,de echte reden dat ik van jullie niet meer mee mag is omdat ik dan weer alle aandacht krijg van de vrouwen en ze jullie niet meer zien staan

face it ,ik ben gewoon te knap,rijk,welbespraakt en gespierd voor jullie tere ecto zieltjes
 
:roflol: wat ben je toch ook een valse relnicht ,de echte reden dat ik van jullie niet meer mee mag is omdat ik dan weer alle aandacht krijg van de vrouwen en ze jullie niet meer zien staan

face it ,ik ben gewoon te knap,rijk,welbespraakt en gespierd voor jullie tere zieltjes
*Meisjes van 14-16 jaar.
Maat wij schaamde ons kapot toen jij dat deed.
 
Wraak is zinloos. Wat denk je te bereiken door die gast terug te meppen. Ik zie dat als een onvolwassen reactie van mensen zonder zelfbeheersing en zonder gezond boeren verstand en rationeel denken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven