AndroidHealthClinic

wrist wraps, straps, sleeves, belt etc.

Bezoekers in dit topic

karatedude89

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
3.407
Waardering
144
Lengte
1m85
Massa
83kg
ik heb tot nu toe altijd compleet raw getraint. dus niks van dit bovenstaande gebruikt (behalve ooit straps trouwens)

ik vind gewicht training wel heel leuk om te doen. maar heb verder geen wedstrijd ambities en ben er ook niet sterk genoeg voor. ik doe het gewoon voor de fun en als ondersteuning van mijn vechtsport.

welke van deze bovenstaande dingen denken jullie dat toch handig is om te hebben? (als dat al wel iets is)

op dit moment 1rm
squat: 150
deadlift: 160
bench: 90/100
BW 80
 
Straps achterwegen laten, wrist wraps als je last bij ohp/bench/lowbarsq krijgt oid. Zelf vond ik mijn belt en oly shoes een prima uitgave waar ik veel plezier uit haal.
 
Straps achterwegen laten, wrist wraps als je last bij ohp/bench/lowbarsq krijgt oid. Zelf vond ik mijn belt en oly shoes een prima uitgave waar ik veel plezier uit haal.

oly shoes heb ik al, straps ben ik eigenlijk zelf ook geen fan van. in mijn homegym gebruikte in magnesium. en dan dubbel overhand of hook grip. vind mixed grip totaal niet fijn. maar nu train ik weer in een sportschool.

bij ohp krijg ik wel eens last van mijn polsen. maar met bench/low bar eigenlijk (nog) niet
 
Gebruik zelf straps met deadliften bij setjes van meer dan 3 reps. Doe hogere reps graag met dubbel overhand grip en aangezien ik in een appartement woon wil ik niet het risico lopen dat grip faalt en de onderburen een hartaanval krijgen.
 
ik wil beginnen met de aankoop van straps, wrist wraps en eventueel nog knee sleevens (belt bewaar ik voor later)

maar je hebt allemaal verschillende modellen en maten. single, dubble, triple ply. normal medium heave, super heavy.

ik heb echt geen idee wat ik qua wraps en sleeves zou moeten kiezen. iemand tips?
en zou qua straps het functioneel gezien nog verschil maken om straps van 61 of 71 cm te pakken?
 
Back
Naar boven