MuscleMeat

Wrist wraps van RDX sports

Bezoekers in dit topic

Ik kocht een jaar geleden wrist wraps van RDX sports.; Na een maand begon de stiksels van de velcro te lossen en werd het heel moeilijk om ze te gebruiken. Ze waren wel stevig genoeg voor relatief zware oefeningen dus dat was wel ok. Enkel de velcro was niet goed.
Ik schreef een review op amazon en recent contacte de verkoper me:" we hebben een niet tevreden, geld terug of nieuw paar beleid, dus indien dit.... nog uw adres is dan sturen we u nieuwe want de velcro zou niet mogen lossen."
Ik heb hen bedankt en gezegd dat ik ze een maand ga testen. Zijn ze beter, dan zal ik de review updaten met een positief vervolg, zoniet met een nieuwe negatieve review.
Dat vonden ze ok.
Ik heb ook de powerlifting belt van hen die na 6 jaar nog steeds bijna zo goed als nieuw is. DUs daarom vond ik het verrassend dat de kwaliteit van de wrist wraps niet "up to par " was met de belt.
Ik ben benieuwd.

https://www.amazon.co.uk/RDX-Elasti...1&sr=8-3&keywords=wrist+wraps+rdx+sports&th=1
 
Wat is je punt precies? Op zoiets als wrist wraps zou ik persoonlijk niet besparen. Top of the line heb je SBD wrist wraps voor vier tientjes. Of Titan sph voor 25-30 euro. Voor die twee tientjes hoef je niet wakker te liggen lijkt mij, en die gaan zeker meerdere jaren mee.
 
Back
Naar boven