Fitness Seller

wrist wraps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fitness beginer

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2010
Berichten
2.496
Waardering
266
Lengte
1m87
hallo iedereen,

omdat ik de laatste tijd van de ene polsblessure naar de andere polsblessure ga, ben ik van plan wrist wraps aan te schaffen voor bij de zwaardere sets van mijn oefeningen.

ik zit te twijfelen tussen deze 2:

merk olimp:
http://www.bodyenfitshop.nl/fitness...ts-Sportsware/hardcore-wrist-wrap/?sqr=wrist&

merk GW:
http://www.bodyenfitshop.nl/fitness-artikelen/wristwraps/gorilla-wear/wrist-wraps-pro/?sqr=wrist&

zijn bij de duurde die ze aanbieden en daarom denk ik wel dat ze degelijk van kwaliteit zijn.

is er iemand met ervaring van een van deze of heeft er iemand nog een ander, beter alternatief?
de prijs maakt mij niet veel uit, ik betaal liever wat meer voor iets dat me goed helpt dan binnenkort weer 2maanden stil te liggen met een plaaster/brace.
 
Die van GW zijn chill. Gebruik ze ook vaker bij zware presses
 
Kenmerken Hardcore Wrist Wraps Olimp:
-Hardcore geel/zwarte looks
-Product van hoge kwaliteit
-Elastische polsstraps met klitteband
-Verstevig de polsen tijdens training
-Wanneer je zwaar traint
-Voorkom polsblessures
-1 universele maat (fits all.)


Dus een kenmerk van deze wraps is: 'Wanneer je zwaar traint'.

Man, man, man :roflol:.
 
die olimp en gw en al die andere brol vergeten, k*tkwaliteit

Titan wirst wraps kopen idd
 
Kenmerken Hardcore Wrist Wraps Olimp:
-Hardcore geel/zwarte looks
-Product van hoge kwaliteit
-Elastische polsstraps met klitteband
-Verstevig de polsen tijdens training
-Wanneer je zwaar traint
-Voorkom polsblessures
-1 universele maat (fits all.)


Dus een kenmerk van deze wraps is: 'Wanneer je zwaar traint'.

Man, man, man :roflol:.

hahahahah, mooi opgemerkt. ga dan inderdaad maar die titan wraps overwegen, bedankt iedereen :)

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

koop titans, weet je ineens dat je kwaliteit hebt, en ze kosten ongeveer hetzelfde
http://titanwebshop.nl/nl/titan-gear/knee-wirst-wraps

wel zonde dat ze 15 euro verzendkosten rekenen op iets dat 20euro kost...

hebben ze ook een verdeler in belgie?
 


wel zonde dat ze 15 euro verzendkosten rekenen op iets dat 20euro kost...

hebben ze ook een verdeler in belgie?

voor zover ik weet zijn er geen verdelers in belgië, er zijn UK webshops die minder verzending vragen, maar daar is het product dan weer duurder, dus kom je op hetzelfde bedrag uit

ik geloof dat eddine van op het board hier eigenaar is van titanwebshop, moet je hem anders eens vragen in een pb
 
Heb ook wel interesse in die wristwraps, zorgen die er ook voor dat je polsen minder belast zijn bij zwaardere sets? Minder kans om uw polsen schuin te houden de?
 
Deze zijn ook goed, heb ze inmiddels al anderhalf jaar zit nog steeds goed

http://www.bodyenfitshop.nl/fitness-artikelen/wristwraps/m-double-you/wrist-wraps/?sqr=wrist&

ga een dezer dagen die van titan kopen aangezien mijn polsproblemen niet over zijn en hetgeen ik ervoor gebruikte om mijn pols te verstevigen gestolen is in de gym paar dagen terug (vergeten in de kleedkamer, ga 2minuten later terug kijken en lag er niet meer, tyfus dieven)

toch bedankt, maar heb op internet ook een review gezien van die titan wraps, daar zit je pols echt mee vast. die andere dingen zijn meer rekkers en dat is niet echt wat ik nodig heb want vanaf mijn pols het minste kan bewegen onder spanning heb ik last.

het is gewoon dat ik eigenlijk niet mag liften van de dokter, maar als ik zo'n stevige wrist wrap gebruik komt dat op hetzelfde neer lijkt mij :)
 
Als je Titan wraps strak doet kan je ze echt niet meer bewegen nee. Vooral de signature gold's die zetten je pols echt heel strak vast.
 
Als je Titan wraps strak doet kan je ze echt niet meer bewegen nee. Vooral de signature gold's die zetten je pols echt heel strak vast.

aah jou had ik nodig, is er een mogelijkheid om iets te doen aan die 15euro verzendkosten naar België?

15euro verzendkosten op iets van 20 is wel zonde natuurlijk
 
Nee helaas niet. Dat is voor iedereen zo en ik kan niet in het systeem. Anders zouden we per product verzendkosten moeten aanpassen omdat het bijv met een zware riem erbij meer kost.

Anders eventueel met iemand samen bestellen?
 
Ik heb pas die van Titan gekocht en die bevallen erg goed.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven