XXL Nutrition

Stelling wrm is er geen naturel cat. ma wel een aas

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol @ VWO niveau, zit de W naast de B op jouw telefoon?
 
haha epic topic

5kg in een maand man! nu hebben we meteen respect voor je (ookal was het 3kg vet)
 
Oh dear...

Volgens mij was jij ook die dude die AAS wou proberen ofzo omdat je vond dat je niet genoeg aankwam of niet snel genoeg...
Nja.... wat nog te zeggen...

5KG aankomen in een maand.. BIG ****ING DEAL! Elke beginner die net goed begint te eten en te trainen kan dat hoor!
Buiten dat, 1% BF aankomen..... Lol... Je hebt niet eens een idee hoe dat systeem werkt :P

Als je 10% BF hebt en je weegt 60KG, en je weegt daarna 100kg OP 10% BF, ben je dus wel BF aangekomen :P
Dus als jij zegt dat je 1% BF bent aangekomen, ben je dus daadwerkelijk meer aangekomen dan je denkt, want als het percentage EN het gewicht stijgt, is het BF % in KG dus wel degelijk gestegen xD

Maar goed buiten dat.. Succes in Tha Hood!


Als je BF het zelfde blijft en je aankomt stijgt je vet ook, denk daar maar over na.
 
dude...:
kwa fysiek op de evolutie zou jij het nooit redden wat ik heb bereikt nk en 1keer europese kampioenschappen dus plzzzz doe niet alsof je zoveel beter bent.
en neem niet alles serieus wat ik typ DUDE

Ja, want... ehm... Jij weet alles van wat ik heb bereikt in mijn leven?
Ach ja, ik ga er niet verder op in. Want ik vind mezelf inderdaad veel beter dan jij.

We hebben toch al supplementen shit?.. Damn eigelijk best domme vraag maar oh zo logisch antwoord waar ik niet op kan komen lol

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 12:59 ----------



yo dude, heb je nog chicks gefixed?? jwz dude lol

Waarom quote je mij en vraag je dat? :rolleyes:
Of had je het soms tegen mij? In that case, I'm confused.
 
haha en jijhad het over mijn verstand.
gast waarschijnlijk heb je een lagere iq en scholing dan mij vwo.
maarja blijkt ook wel uit je grapjes


Je spelling en zinsopbouw is wel erg slecht voor een vwo-er.
 
ik bedoel je hebt hier wel de aas topic maar geen naturel topic waar iedereen zich kan uitspreken die naturel wil blijven.
Is er geweest, maar liep voor geen meter. Naturel BB is gewoon alle secties, maar dan zonder AAS. M.a.w. overbodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven