XXL Nutrition

Stelling wrm is er geen naturel cat. ma wel een aas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghettoboy

Cool Novice
Lid geworden
25 jul 2011
Berichten
156
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
ik bedoel je hebt hier wel de aas topic maar geen naturel topic waar iedereen zich kan uitspreken die naturel wil blijven.
 
Omdat de groep die AAS gebruikt veel kleiner is en hierover kan discussiëren in de AAS sectie?
 
Wat verwacht je van dat naturel topic dan? Qua voeding of training valt er niks te melden, want dat verschilt niet tussen AAS en naturel atleten. En persoonlijk zit niet te wachten op honderden meningen waarom mensen wel of niet naturel blijven.
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat dat dan een anti-AAS topic word waar alleen maar geflame naar gebruikers word afgevuurd..
 
dit is net zoals die gast die jaloers was op de gay pride parade,
nu komt er een hetero pride parade ...

alsof dat enig nut heeft
 
Omdat de groep die AAS gebruikt veel kleiner is en hierover kan discussiëren in de AAS sectie?



dude nou dan als dat een klein groep is moet de naturel toch juist komen
 
dude nou dan als dat een klein groep is moet de naturel toch juist komen
Natuurlijk niet man, wat lul je nou slap. Als je over AAS wilt praten ga je naar de AAS sectie, de rest van dit forum heeft toch niets met AAS te maken en is in zekere zin dan ''naturel''.
 
dit is net zoals die gast die jaloers was op de gay pride parade,
nu komt er een hetero pride parade ...


alsof dat enig nut heeft


ik zie de nut wel hoe mensen dingen kunnen bereiken zonder aas wat veel moeilijker
is.t
en daar voor tips geven.
dude ga je nou gay pride en hetero vergelijken
en je weet niet van iedereen of die wel of niet die succes met aas heeft gehaald in normale sectie
 
Laatst bewerkt:
wrm is er geen mannen cat. ma wel een vrouwen

ik bedoel je hebt hier wel de vrouwen topic maar geen mannen topic waar iedereen zich kan uitspreken die man wil blijven.
 
Wat een aanwinst voor dit forum weer, deze ''Ghettoboy''.
 
Het leven in de ghetto eist wederom zijn tol. Het logisch nadenken verdwijnt op de achtergrond zo blijkt.
 
waarom is er geen bodybuilderssectie maar wel een powerliftersectie, ik ben weg hier lat0rsz
 
Waarom is er trouwens een categorie oefeningen, maar geen categorie 'niet-oefeningen' ?
 
Waarom is er trouwens een categorie oefeningen, maar geen categorie 'niet-oefeningen' ?
haha en jijhad het over mijn verstand.
gast waarschijnlijk heb je een lagere iq en scholing dan mij vwo.
maarja blijkt ook wel uit je grapjes
 
Staat je sarcasmdetector uit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven