AndroidHealthClinic

Stelling wrm is er geen naturel cat. ma wel een aas (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha en jijhad het over mijn verstand.
gast waarschijnlijk heb je een lagere iq en scholing dan mij vwo.
maarja blijkt ook wel uit je grapjes


ik zit op mijn telefoon dus probeer snel te typen.
mij = 3 letters
ik = 2 letters

1.jpg


waarom is er geen bodybuilderssectie maar wel een powerliftersectie, ik ben weg hier lat0rsz

het is all een bodybuildingforum. ...
over iq gesproken :o
 
Laatst bewerkt:
lama sorry volgens mij moet ik nog veel leren.
ik probeer het wel ben gwn te fanatiek want door jullie hulp ben ik in een maand bulk 5kg aangek
omen. en maar 1% in bf
 
Oh dear...

Volgens mij was jij ook die dude die AAS wou proberen ofzo omdat je vond dat je niet genoeg aankwam of niet snel genoeg...
Nja.... wat nog te zeggen...

5KG aankomen in een maand.. BIG ****ING DEAL! Elke beginner die net goed begint te eten en te trainen kan dat hoor!
Buiten dat, 1% BF aankomen..... Lol... Je hebt niet eens een idee hoe dat systeem werkt :P

Als je 10% BF hebt en je weegt 60KG, en je weegt daarna 100kg OP 10% BF, ben je dus wel BF aangekomen :P
Dus als jij zegt dat je 1% BF bent aangekomen, ben je dus daadwerkelijk meer aangekomen dan je denkt, want als het percentage EN het gewicht stijgt, is het BF % in KG dus wel degelijk gestegen xD

Maar goed buiten dat.. Succes in Tha Hood!
 
Oh dear...

Volgens mij was jij ook die dude die AAS wou proberen ofzo omdat je vond dat je niet genoeg aankwam of niet snel genoeg...
Nja.... wat nog te zeggen...

5KG aankomen in een maand.. BIG ****ING DEAL! Elke beginner die net goed begint te eten en te trainen kan dat hoor!
Buiten dat, 1% BF aankomen..... Lol... Je hebt niet eens een idee hoe dat systeem werkt :P

Als je 10% BF hebt en je weegt 60KG, en je weegt daarna 100kg OP 10% BF, ben je dus wel BF aangekomen :P
Dus als jij zegt dat je 1% BF bent aangekomen, ben je dus daadwerkelijk meer aangekomen dan je denkt, want als het percentage EN het gewicht stijgt, is het BF % in KG dus wel degelijk gestegen xD

Maar goed buiten dat.. Succes in Tha Hood!
wow dat is wel heel zielig nee wou nooit aas proberen.
loop je me nu gwn te ****en dude ben 17 idioot
 
wow dat is wel heel zielig nee wou nooit aas proberen.
loop je me nu gwn te ****en dude ben 17 idioot

Dus... Het feit dat je 17 bent geeft je het recht om hier als een mongool te gedragen?

Ben dus schijnbaar iets hoger op de evolutie ladder dan de gemiddelde Nederlander... Want vorig jaar, toen ik 17 was, had ik niet de neiging om elke zin te eindigen met ''dude'', bijdehand en hypocriet te doen en mensen aan te vallen over onderwerpen waar ik zelf geen verstand van heb.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
AAS is een categorie apart. Alles wat voor een natural bodybuilder van toepassing is, is al verdeelt over de rest van het forum.
 
Ik zie wel humor en geouwehoer, maar nergens een serieuze sectie...
 
Wel een tienersectie, maar geen sectie voor dertigers. Wel een olympia weekend, maar geen olympia week. Alleen een vrouwensectie, zijn mannen hier ook al niet meer welkom?
Heerlijk topic dit!
 
Mag ik een Arydan-sectie? wil graag me interesses delen
 
Dus... Het feit dat je 17 bent geeft je het recht om hier als een mongool te gedragen?

Ben dus schijnbaar iets hoger op de evolutie ladder dan de gemiddelde Nederlander... Want vorig jaa
r, toen ik 17 was, had ik niet de neiging om elke zin te eindigen met ''dude'', bijdehand en hypocriet te doen en mensen aan te vallen over onderwerpen waar ik zelf geen verstand van heb.
dude...:
kwa fysiek op de evolutie zou jij het nooit redden wat ik heb bereikt nk en 1keer europese kampioenschappen dus plzzzz doe niet alsof je zoveel beter bent.
en neem niet alles serieus wat ik typ DUDE
 
Laatst bewerkt:
haha en jijhad het over mijn verstand.
gast waarschijnlijk heb je een lagere iq en scholing dan mij vwo.
maarja blijkt ook wel uit je grapjes

oh he mad
 
We hebben toch al supplementen shit?.. Damn eigelijk best domme vraag maar oh zo logisch antwoord waar ik niet op kan komen lol

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 12:59 ----------

Dus... Het feit dat je 17 bent geeft je het recht om hier als een mongool te gedragen?

Ben dus schijnbaar iets hoger op de evolutie ladder dan de gemiddelde Nederlander... Want vorig jaar, toen ik 17 was, had ik niet de neiging om elke zin te eindigen met ''dude'', bijdehand en hypocriet te doen en mensen aan te vallen over onderwerpen waar ik zelf geen verstand van heb.

yo dude, heb je nog chicks gefixed?? jwz dude lol
 
dude-smell-this.jpg


topic has potential xD

DUDE! denk eerst eens logisch na over de vraag die je stelt dude.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven