XXL Nutrition

Stelling wrm is er geen naturel cat. ma wel een aas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom is er geen bodybuilderssectie maar wel een powerliftersectie, ik ben weg hier lat0rsz
ik dacht dat je hier weg ging maar blijkbaar ben je fake ass fack:P
 
Oh dear...

Volgens mij was jij ook die dude die AAS wou proberen ofzo omdat je vond dat je niet genoeg aankwam of niet snel genoeg...
Nja.... wat nog te zeggen...

5KG aankomen in een maand.. BIG ****ING DEAL! Elke beginner die net goed begint te eten en te trainen kan dat hoor!
Buiten dat, 1% BF aankomen..... Lol... Je hebt niet eens een idee hoe dat systeem werkt :P

Als je 10% BF hebt en je weegt 60KG, en je weegt daarna 100kg OP 10% BF, ben je dus wel BF aangekomen :P
Dus als jij zegt dat je 1% BF bent aangekomen, ben je dus daadwerkelijk meer aangekomen dan je denkt, want als het percentage EN het gewicht stijgt, is het BF % in KG dus wel degelijk gestegen xD

Maar goed buiten dat.. Succes in Tha Hood!


haha jij bent dus een fanatieke aas gebruiker en mad
no man heb geen aas nodig heb ook nog nooit in aas forum gepost
haha en plus dat ben 17 lijk me niet verstandig als ik nog groei.
maarja als je dingetjes wil verzinnen omjezelf beter te voelen ass\
je weeg nu pas 75 kg jonge dat kan ik 1 maand al 80kg wegen.(ookal is het met beetje vet erbij 1%)
je kan zeggen wat je wil ben gemotiveerd voor alles train zo hard als ik kan.
plus dat ik weet van doorzetten doordat ik bepaalde kampioenschappen heb gewonnen ;)

persoonlijk heb ik niks tegen aas maar vind wel dat sommige gastne te vroeg mee beginnen
ik bedoel als 7jaar heb getraint en niet vooruitkomt
 
Laatst bewerkt:
Ghettoboy, I'm your biggest fan.
 
Laten we niet haten.
 
Die sectie is er om alle vragen gerelateerd aan aas overzichtelijk in 1 gedeelte van het forum te houden. Het is niet voor wel of niet gebruikers, het is er enkel om informatie logischer in te delen. Je mag er als niet gebruiker ook komen en vragen stellen (mits blijkt dat je je een beetje ingelezen hebt). Net zo goed als er een sectie is voor supplementen en andere zaken. Is dit de 1e keer dat je op een forum komt of wat?
 
Kerel reageer niet zo fel op iedereen... Het was gewoon een beetje een domme vraag, en wat je nu ook zegt je doet het toch niet meer goed. Dus persoonlijk zou ik het nu gewoon laten zitten.

Trouwens: bij welke bond heb je die titels gehaald?
 
Kerel reageer niet zo fel op iedereen... Het was gewoon een beetje een domme vraag, en wat je nu ook zegt je doet het toch niet meer goed. Dus persoonlijk zou ik het nu gewoon laten zitten.


Trouwens: bij welke bond heb je die titels gehaald?
bij de viking
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Op een forum waar het obvious is dat de meesten naturel zijn ga je niet nog eens een naturel sectie maken.
Je maakt juist secties voor subonderdelen zodat mensen die zich in 1 bepaald iets willen verdiepen, even daar terecht kunnen zonder dat er verschillende meningen heen en weer gaan over of het nou wel of niet goed is.
En je zei iets over dat zonder aas het veel moeilijker is... so not true!
Ik ben naturel maar ben wel van plan binnenkort 1 kuur te doen en ben al een tijd bezig met een heel plan daarvoor zodat er niks mis gaat en dat ik het maximale eruit kan halen.
Als je denkt dat het makkelijk is zit je er flink naast!
 
Op een forum waar het obvious is dat de meesten naturel zijn ga je niet nog eens een naturel sectie maken.
Je maakt juist secties voor subonderdelen zodat mensen die zich in 1 bepaald iets willen verdiepen, even daar terecht kunnen zonder dat er verschillende meningen heen en weer gaan over of het nou wel of niet goed is.
En je zei iets over dat zonder aas het veel moeilijker is... so not true!
Ik ben naturel maar ben wel van plan binnenkort 1 kuur te doen en ben al een tijd bezig met een heel plan daarvoor zodat er niks mis gaat en dat ik het maximale eruit kan halen.
Als je denkt dat het makkelijk is zit je er flink naast!
dat zei ik niet makkelijk.
het is wel gwn makkelijker is een feit
 
epic topic is epic
 
edit: nvm zie dat het al eens gepost was:o
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven