XXL Nutrition

wrm zijn jullie begonnen met trainen... (1 bezoeker)

Waarom zijn jullie begonnen met trainen

  • Ik wou graag een mooi lichaam

    Stemmen: 47 54,0%
  • Ik werd veel gepest en wilde meer zelfvertrouwen

    Stemmen: 5 5,7%
  • Ik vond mezelf te dik en daarom ben ik gaan trainen

    Stemmen: 6 6,9%
  • Vrienden vroegen of ik meeging

    Stemmen: 3 3,4%
  • Ik begon met trainen omdat het me zou helpen in een andere sport

    Stemmen: 6 6,9%
  • Op doktersadvies om van bepaalde klachten af te komen

    Stemmen: 1 1,1%
  • Anders ( graag aangeven waarom)

    Stemmen: 19 21,8%

  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

Was 17 jaar, 1.93 m lang en woog 78 kg. Had een arm omvang van 29 cm. Jongens bij mij in het voetbal elftal hadden allemaal dikkere armen als mij(althans dat leek zeker zo, misschien omdat ik langer was).

Ben al vanaf een jaar of 6 helemaal weg van die Sterke man wedstrijden.:D
 
Originally posted by RichardV
Was 17 jaar, 1.93 m lang en woog 78 kg. Had een arm omvang van 29 cm. Jongens bij mij in het voetbal elftal hadden allemaal dikkere armen als mij(althans dat leek zeker zo, misschien omdat ik langer was).

Ben al vanaf een jaar of 6 helemaal weg van die Sterke man wedstrijden.:D

Ga daar dan s aan meedoen kerel !
Ik denk dat jij best aan lokale wedstrijden mee kan doen en aardig zal scoren!
 
Originally posted by matthieu


Ga daar dan s aan meedoen kerel !
Ik denk dat jij best aan lokale wedstrijden mee kan doen en aardig zal scoren!

Misschien enkele onderdelen, maar conditioneel ben ik erg slecht geworden sinds ik ben gestopt met voetbal. Verzuur erg snel.
Bijvoor beeld aan beide kanten zo'n auto op een flauwe helling in bedwang houden: is niet zo heel zwaar, maar verzuur snel dus zal loslaten.
 
Originally posted by RichardV


Misschien enkele onderdelen, maar conditioneel ben ik erg slecht geworden sinds ik ben gestopt met voetbal. Verzuur erg snel.
Bijvoor beeld aan beide kanten zo'n auto op een flauwe helling in bedwang houden: is niet zo heel zwaar, maar verzuur snel dus zal loslaten.

Ja okay, maar je bent nog jong ? Als je dr een poosje voor gaat trainen zal je t toch aardig ver kunnen schoppen..
 
Originally posted by matthieu


Ja okay, maar je bent nog jong ? Als je dr een poosje voor gaat trainen zal je t toch aardig ver kunnen schoppen..

Maar het is niet alleen kracht! Je moet ook bepaalde technieken en handigheidjes onder de knie hebben en daar heb je gewoon een paar jaar ervaring voor nodig voordat je echt een beetje kan meedraaien.

Maar wie weet?!
 
kep vanaf jongs af aan al de passie om groot en sterk te worden..

alleen lang ben ik nooit geworden. maar wilde nog steeds graag sterk/gespierd worden (vooral t eerste).. ben toen een keer gaan fitnessen met me moeder.. toen benk alleen begonnen.. langzaam opgebouwd van licht fitness naar steeds zwaarder

bevalt me goed en ga elke dag met plezier trainen :)
 
Ik wilde groot en sterk worden vanaf jongs af aan.

Vanzelf kwam het zelfvertrouwen, je voelt je lekkerder. Je hebt een sport waar je steeds weer andere doelen kan stellen. En nu ik werk reageer ik me er ook een beetje af. met het ijzer natuurlijk.
 
Een wat 'bredere (in)borst' leek me geen slecht idee ..... maar het begon allemaal om meer conitie te krijgen en te voorkomen dat ik (weer) een (winter) depressie zou krijgen.
 
Ik wou gewoon erg sterk en breed worden,... en de kinderen op straat bang maken met mijn grote spieren.
 
Originally posted by Geoffke
Ik wou gewoon erg sterk en breed worden,... en de kinderen op straat bang maken met mijn grote spieren.
:rolleyes:
 
Voor mij ook verschillende redenen,

de meest voor de hand liggende reden, ik heb op mijn 17e een eetverslaving gehad, sindsdien jojo'de mijn lichaam en was mijn zelfbeeld ook verpest....
ik had al vroeg een voorliefde voor spieren ontwikkeld...
en ik wist dat ik fitnesss leuk vond om te doen omdat ik het wel al eens had gedaan...

van daaruit een paar jaar al wat over fitness en bodybuilding gelezen... en toen na een jaar tae bo en afvallen aan fitness geslagen... nu meer uitgebouwd naar bb op de manier van training etc....

ik werk dus voor een mooier lichaam, met daarbij het goede gevoel wat pas echt belangrijk is ;)
 
Ik wilde wat strakker in mijn vel zitten.
Later vond ik het gewoon lekker.
 
ik heb anders aangegeven...


ik wou gewoon lijken op die venten die meebollen met de WSM
 
Een dikke beer worden
 
ik werd altijd gepest... :p
 
Toen ik 16 jaar was, was ik al groot 95 kg en bijna geen vet. Daarna ben ik gaan werken als banketbakker en na een aantal jaar was ik echt HUGE, 125 kg en zo vet als een stuk spek. Toen was de maat vol en ben ik af gaan vallen totdat ik weer 95 kg woog.

In de loop van de jaren was het vet er weer aangekomen en vorig jaar april woog ik 106 kg met een bf van 27%. Toen ben ik me gaan verdiepen in body building, vooral via dit forum en de links die ik overal vond. Eind juli vorig jaar woog ik 84 kg met een bf van 13,5 %. Hier was ik erg blij mee, alleen was er ook een hoop spier verloren. EN DIE WIL IK TERUG!!!!! (en een beetje extra:D )
 
Back
Naar boven