AndroidHealthClinic

wrm zijn jullie begonnen met trainen... (1 bezoeker)

Waarom zijn jullie begonnen met trainen

  • Ik wou graag een mooi lichaam

    Stemmen: 47 54,0%
  • Ik werd veel gepest en wilde meer zelfvertrouwen

    Stemmen: 5 5,7%
  • Ik vond mezelf te dik en daarom ben ik gaan trainen

    Stemmen: 6 6,9%
  • Vrienden vroegen of ik meeging

    Stemmen: 3 3,4%
  • Ik begon met trainen omdat het me zou helpen in een andere sport

    Stemmen: 6 6,9%
  • Op doktersadvies om van bepaalde klachten af te komen

    Stemmen: 1 1,1%
  • Anders ( graag aangeven waarom)

    Stemmen: 19 21,8%

  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

Gewoon... als ik "BOE" roep moet iedereen hard wegrennen ...LOL
 
al mijn vrienden doen al aan fitness enzo maar het gaat mij erom dat ik op mijn lengte ook nog wat de breedte in ga en samen met een vriend van mij hebben we besloten om goed te bulken wat al zijn vruchten afwerpt en daarna zwaar te gaan fitnessen met creatine enzo jullie zullen zekers meer van mij komen te horen!!
 
Vroeger was ik te mager, mn vader en mn zuster, mn nonkel en al de rest lachtten mij uit :mad: .. Ik mocht in de tuin nooit mn hemd uitdoen van mn vader en mn zuster.. Ze zeiden dan steeds; "Jerry, doe je hemd terug aan!! Anders denken ze dat er hier een kerkhof ligt!!" Dat vond ik niet zo grappig.. Nu ben ik veel dikker, ben nog steeds slank, maar nu lachen ze al een toontje lager.. Nog enkele jaartjes, en dan gaan ze me misschien nog bewonderen ;)
 
ben begonnen met trainen met de doelstelling:gewoon huge worden en laag in mijn bf blijven
 
Dat is idd erg irritant zo'n soort opmerking jerry bracke.
Ik heb er ook veel last van (gehad), en het erge is dan nog dat iemand die echt vet is dan zo'n soort opmerking maakt, terwijl ie eigenlijk net zo slecht gebouwd is.

Maar ja er word tenminste aan gewerkt en veel die zo'n opmerking noodzakelijk vinden doen er zelf niets aan en die streef je naderhand gewoon voorbij.
 
Originally posted by avg
Dat is idd erg irritant zo'n soort opmerking jerry bracke.
Ik heb er ook veel last van (gehad), en het erge is dan nog dat iemand die echt vet is dan zo'n soort opmerking maakt, terwijl ie eigenlijk net zo slecht gebouwd is.

Maar ja er word tenminste aan gewerkt en veel die zo'n opmerking noodzakelijk vinden doen er zelf niets aan en die streef je naderhand gewoon voorbij.



Amen..
 
Mijn nonkel is ook zo'n vetkwab en lachtte mij vroeger ook constant uit.. Nu zie ik er veeel beter uit, en vraag hem nu om mee te gaan joggen enzo, maar euh, daar heeft hij geen tijd voor.. Hij ligt liever in de zetel met zijn 2Liter Colafles.. zo'n mensen leren ons wat we waard zijn. Doorzetters tot het bittere einde..

:lifter:
 
Was net als bracke en avg ook altijd extreem mager. Grapjes als botjebuilder enzo waren geen uitzondering. Toen ik mijn broer groter zag worden wist ik het: dat wil ik ook, ik wil g*dverdomme groot worden! Nu ben ik al aardig wat groter geworden, en das een beters gevoel!
 
Ik wou bij de mariniers in en zodoende moest ik dus conditie hebben.
Ik had jaren gevoetbald maar toen kwam de periode van feesten en zuipen en noem maar op. Ik vrat me eigen helemaal vol met friet en frikandellen. vooral frikandellen.
Toen ik dus de marine inwou moest ik vanmezelf conditie opbouwen. Eenmaal begonnen was ik niet meer te stoppen. Ik had vroeger echt zon ectomorphlichammpje met lange ledematen alleen met een uitpuilende pens. totaal geen vorm in mn lichaam.
Die pens moest er eerst af en vervolgens wou ik meer. Ik wou spieren kweken en ben sindsdien niet meer weg te slaan uit de sportschool. Het mooiste is dat ik nu vaak te horen krijg dat ik groter ben geworden en dan niet in de pens. En ik heb geen voor en nafoto nodig want als ik naar mn tweelingbroer kijk en vergelijk dan ben ik blij dat ik ben begonnen.;)
ohja, de marinekeuring heb ik overigens niet gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Als ik niet ,minimaal 2 x per week sport wordt ik :splat: , en dat is niet leuk voor mij en mijn medemens... En aangezien ik niet in een teamsport wil functioneren is het voor mij thai boksen, en sinds een maand of 6 bb(groot woord) geworden.
 
Ik wou graag een mooi lichaam
Ik werd veel gepest en wilde meer zelfvertrouwen
Ik vond mezelf te dik en daarom ben ik gaan trainen
Vrienden vroegen of ik meeging
Ik begon met trainen omdat het me zou helpen in een andere sport
Op doktersadvies om van bepaalde klachten af te komen 1
Anders ( graag aangeven waarom)

waarom staat er overigens naast "ik vond mezelf te dik" geen optie: Ik vond mezelf te mager en daarom ben ik gaan trainen.

beetje mierenneukerige opmerking eigenlijk, maar vroeg t me gewoon af.
 
Originally posted by dandyman
Ik wou graag een mooi lichaam
Ik werd veel gepest en wilde meer zelfvertrouwen
Ik vond mezelf te dik en daarom ben ik gaan trainen
Vrienden vroegen of ik meeging
Ik begon met trainen omdat het me zou helpen in een andere sport
Op doktersadvies om van bepaalde klachten af te komen 1
Anders ( graag aangeven waarom)

waarom staat er overigens naast "ik vond mezelf te dik" geen optie: Ik vond mezelf te mager en daarom ben ik gaan trainen.

beetje mierenneukerige opmerking eigenlijk, maar vroeg t me gewoon af.

Idd.. Vroeg ik me ook al af.. ???
 
Ik wilde gewoon een super mooi vrouwelijk, gestroomlijnd en gespierd lichaam hebben.
Omdat het ook meer zelfvertrouwen geeft en omdat ik gefasineerd ben door mooi gespierde lichamen.
 
Back
Naar boven