MuscleMeat

[WSB] Log van alexvanm

Bezoekers in dit topic

@gillian wilde vrijdag filmpje maken maar was ****ing donker, dus volgende keer ff mn telefoon meenemen.

@g-men: pff dan zal ik toch ns wat harder moeten gaan werken, want jij gaat eerdaags ook wel pr halen met bankdrukken denk ik zo.

@luuc: 700kg is nog wel heeeeel ver weg :D, maar gaat iig goede kant uit.

Training vrijdag 02 februari 07

Speed Squat: 10x2 @ 110kg
Speed deadlift: 6x1 @195kg

BB goodmorning:
8x70
7x80
6x85

Pull down abs:
10x50kg
8x55kg
8x55kg

BB hyper extension:
8x12,5/knt
8x12,5/knt
6x12,5/knt

- Aardige training, na deadliften ging goodmorning wel stuk zwaarder.
 
Training zaterdag 3 februari 2007:

Speed bench: 10x3 @ 90kg

DB decline skull crusher ss db decline press
7x20 ss 7x20
6x20 ss 6x20
6x20 ss 6x20

Dippen:
8xbw+10kg
6xbw +15kg
6xbw+15kg

Row machine
7x60kg (zat te laag op machine)
8x65kg (zat beter)
8x65kg

1 arm Cable curl:
8x20kg
6x20kg

Redelijke training; was alleen iets te vroeg. Daardoor niet echt super snelle speed bench maar agh. Voor de rest aardig. Voortaan iets meer voor biceps doen, want merk echt dat ik deze gruwelijk aan verwaarlozen ben.
Ga nu denk ik daarom op mn ME dag ook meer focussen op rug qua oefeningen. En de DE dag wat meer focus op schouders/biceps
 
Biceps verwaarlozen, hé dat kan niet he!:D Zitten er misschien nog nieuwe PR's aan te komen? Vergeet de volgende keer je telefoon niet mee te nemen he:p.
 
Door wat persoonlijke omstandigheden zijn de afgelopen trainingen wat minder gegaan. Derhalve heb ik besloten om, eerder dan gepland, te gaan beginnen met een russisch front squat routine. Zal hiervoor dan ook een nieuw logje beginnen.
 
Persoonlijke omstandigheden Toch niets ernstigs mag ik hopen? In ieder geval succes met je nieuwe schema.
 
Laatst bewerkt:
Hoe ziet het schema eruit?
 
Back
Naar boven