XXL Nutrition

Wsm 2014

Bezoekers in dit topic

@ gijs, het is World Strongest Man, als je overhead press en deadlift allebei geen top 3 van de wereld is, heb je wellicht wel verdiend gewonnen maar vind ik het nog k*t... en ja bjornson was top 3 met zo'n lelijke all technique medley, maar zn max is verre van... Thor zal terrecht winnen maar mooi is anders, de manier waarop hij bijv. truckpull wint t.o.v. Z heeft meer met lengte te maken dan met kracht of techniek + ik vind het juist GEEN mooie affiche als iemand afvalt voor een serie, daar mee bezig is en dan nog WSM word...

nogmaals, de winnaar is verdiend, maar ik zie liever Z (of shaw) aan de top dan thor...

Dus Strongman is voor jou overhead press en deadlift? Kan je beter powerlifting gaan doen. Hele post slechts echt nergens op.
 
Gvd Domie, ga je na je haat op de yankees nu haten op de Ijslander(s)?!
 
Nice Z heeft 15 reps gehaald, gaat dus spannend worden wat Brian en Thor gaan doen.
 
N.a.v. mijn bron:

Thor 7e plaats shaw 4e op squat

Z nu 4 punten los met stones nog te gaan. Aangezien hij achter shaw en thor de 3e beste stones man is.... Maar zeg nooit nooit
 
Volgens het excel bestand 1,5 punten los van Thor en 2 punten los van Brian. Thor kan dus nog goed winnen. Alle drie trouwens.
 
Argumenten van in voordeel van thor vind ik nergens op slaan! Squat en overhead waren slecht voor hem. Stones en truckpull zijn gewoon basis onderdelen die in een finale niet mogen ontbreken.

Wat wel in het nadeel van Z werkt is dat er weinig sterke jongens in de finale zitten. De echte pressers (Lalas, radzikowski, Oberst, Jenkins (helaas) maar ook zageris en arsjo zijn jongens die thor op overhead (met dumbell discutabel) zouden verslaan.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Krijg het ook net door. Dit is officieel idd. de amdere uitslagen zijn van noorse verslaggever Per... nog wat

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

ERRRRUUGGGGGG spannend dus!
 
Update?
 
op fb zie ik staan dat thor gewonnen heeft maar geen bron verder
 
Haha BigZ zijn 4e titel!
Thor beste op stones, Z 2e en Brian verslagen die 3e werd.
 
de grootste aller tijden! al hail king Z!
 
Buiten het feit dat véél toppers niet aanwezig waren, toch weer een mooie wedstrijd geweest. Lekker spannend einde!

Z ondanks alle geweld van Thor en Shaw (en Burke) gewonnen. Proper werk.
 
Yes !

Zoals ik voorspeld (en gehoopt) had heeft Thor veel punten op de squat laten liggen.

Wel kielekiele, als Shaw iets sneller was geweest had Thor gewonnen.

4 keer WSM en 5 keer Runner up bij de WSM, wat een topper
 
Blijft een legende.

Had het Thor ook gegund, maar zijn tijd komt nog wel denk ik.
 
ah gaaf, toch weer big Z
wat een fenomeen
 
Big Z toch gewoon weer de beste en sterkste overall.
Zie hier allemaal berichten langskomen met theorieën En voor de meesten zijn argumenten.
Maar uiteindelijk heeft Big Z weer gewonnen door aan zijn mindere onderdelen te werken.
Loading een 2e plaats en op de Stones ook. Bij de kegtoss had Z 2 missers en toch alle 8 er uiteindelijk overheen.
Het was f*cking close, maar hij heeft verdiend gewonnen vind ik.
Thor zijn tijd komt nog wel.
 
Back
Naar boven