XXL Nutrition

WSM 2017 'robbery' exposed.

Bezoekers in dit topic

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Berichten
16.009
Waardering
13.381
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Dit filmpje van nooit eerder naar buiten gebracht beeldmateriaal van de controversiele 2017 WSM waarin Thor claimed dat de win van hem gestolen is/was.

Thoughts?

Ik vond sowieso al dat Thor een jankbaby was maar nu begrijp ik wel waarom Eddie hem niet vertrouwd en zo'n afgunst voor hem heeft.

 
FB_IMG_1589776772634.jpg
 
Heb t nooit bekeken en had ook een vooroordeel dat het wel zou kunnen maar nu sta ik 100% aan Eddies kant op dat vlak.
Maar wat ik dan wel raar vind, waarom nu pas zo'n filmpje maken?
 
Heb t nooit bekeken en had ook een vooroordeel dat het wel zou kunnen maar nu sta ik 100% aan Eddies kant op dat vlak.
Maar wat ik dan wel raar vind, waarom nu pas zo'n filmpje maken?

Zie ook wel veel reacties van mensen die eerst 50/50 waren of aan Thors kant stonden omdat ze geloofde wat hij zei, maar nu hierdoor toch van mening veranderd zijn.
 
GIng Thor's argument niet meer of het feit dat de onderdelen wel allemaal in Eddie's voordeel waren? Waar ze de jaren ervoor veel minder statische onderdelen hadden was het nu allemaal statisch (waar Eddie heel goed in was).
 
GIng Thor's argument niet meer of het feit dat de onderdelen wel allemaal in Eddie's voordeel waren? Waar ze de jaren ervoor veel minder statische onderdelen hadden was het nu allemaal statisch (waar Eddie heel goed in was).

Enige verschil met het jaar daarvoor was dat ze squat voor reps hadden IPV keg toss, Verder was het eigenlijk het zelfde.
kan aan mij liggen maar keg toss is het vaak mazzel en techniek die bepaald wie er wint, niet zo zeer de sterkste, maar dat onderdeel ben ik nooit fan van geweest.
 
Scheen ook dat ze vlak van tevoren de tire en drag medley veranderde in alleen een tire, gunstig voor Eddie. Overigens vind ik dat Thor niet zo moet janken, dan had hij de rest van de comp maar beter moeten doen. Hij had geluk dat er maar 1 rep werd afgekeurd op de viking.
 
Crying like a little b*tch.
 
Eddie is soms ook wel een beetje cringe... Al begrijp ik, na zijn interview met TG, beter waar zijn frustraties vandaan komen.


Welke IJslander draag nou binnen een zonnebril?
 
TLTW:
Eddies video is wat in zijn voordeel gemaakt (bv de handshake die hij zogezegd zou skippen) maar Thor huilt nog altijd ook al heeft hij geen punt meer.
En Thor is misschien retired; gaat nooit meer in Giants Live meedoen en misschien nooit meer in WSM

4:20
 
Back
Naar boven