XXL Nutrition

wsm 2017 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Heats;

heats.jpg


voorspelling:

gr 1) 1. shaw, 2. jf, 3. matjz, 4. tom, 5. felix, 5. woulfe
gr 2) 1. thor, 2. licis, 3. dimitar, 4. luke, 5/6 geen idee
gr 3) 1. kj, 2. loz, 3. shivlyakov, rest geen idee
gr 4) 1. eddie, 2. mateusz, 3. ari, 4. nami, 5. devaughn, 6. nami
gr. 5) 1. z, 2. pritchett, 3. zaigeris, 4. big tel, 5. nick best, 6. pieman
 
Oké het grote voorspellen

Groep 1 shaw en Caron
2 Thor en stoltman
3 loz en shivlyakov
4 hall en kieliszkowski
5 pritchett en Hollands

Z gaat blesseren

Finale:

Zelfde als vorig jaar

1 shaw 2 Thor 3 Hall
 
hopelijk snel te bekijken ergens.
 
Gijs heb je vorig jaar niet gekeken? Kj en licis waren toen mighty impressive...
 
Gijs heb je vorig jaar niet gekeken? Kj en licis waren toen mighty impressive...
Was in Leeds by de ESM ook sterk, dus ik schat Janashia ook sterker in dan Shivlyakov. Denk wel dat Shiv de load & drag en de carry van hem gaat winnen, maar Janashia is sterker op de DL, log en stones. Truck pull ook, maar met deze temperaturen zou het kunnen dat Shiv een langere adem heeft.
 
Gijs heb je vorig jaar niet gekeken? Kj en licis waren toen mighty impressive...

Jawel licis is voor mij de dark horse

Trouwens de events van de finale zijn beter voor Eddie dan Thor denk ik. Ik zeg dus finale shaw, Eddie, Thor
 
Jawel licis is voor mij de dark horse

Trouwens de events van de finale zijn beter voor Eddie dan Thor denk ik. Ik zeg dus finale shaw, Eddie, Thor

Dat denk ik ook, 3 events in de finale zie ik wel naar Eddie gaan maar denk dat Shaw genoeg punten pakt op de rest. Hoop stiekem wel op Eddie
 
Waar zien jullie die finale onderdelen? Ik zie hier alleen maar de groepen staan.
 
Lol, je had net zo goed internet kunnen plaatsen.
Iemand die de finale events hier wil plaatsen?
 
Deadlift squat en vikingpress :) allemaal statisch, Hall boven Thor?

Edit: Gijs was me voor.
 
weet iemand de data ook?

mijn voorspellingen
gr1: Brian Shaw & Belsak
gr2: Thor & licis
gr3:KJ & loz
gr4: Hall & kieliskowski
gr5: big Z & pritchett

voor de finale
1 Hall
2 Shaw
3 Thor
Eddie hall lijkt goed in vorm te zijn (shaw ook zoals altijd) en de finale heeft veel onderdelen die hem liggen, dus denk dat hij deze nu wel eens kan pakken.
 
Groep 1: Shaw en Caron
Groep 2: Björnsson en Licis
Groep 3: Shalaei en Janashia
Groep 4: Hall en Kieliszkowski
Groep 5: Pritchett en Savickas

Misschien Hollands voor Savickas, heb geen idee of en hoeveel kracht Zydrunas is verloren de laatste maanden.
 
Mooi filmpje piraat!

Stiekem hoop ik dat Z nog 1x iedereen verrast, hierboven te lezen hebben wij hem allen al afgeschreven..
 
Volgens mij is Z alleen nog aanwezig voor de promotie. Erg jammer, maar zijn tijdperk lijkt voorbij. In de woorden van een andere legende: "The king has lost his crown".


Begrijp me niet verkeerd: ik hoop het fout te hebben...
 
Ik ben er ook bang voor MAAR het is en blijft Z! In 2011 zou ik zweren dat ie Shaw nooit meer zou verslaan, inmiddels heeft hij hem nog 2x gepakt... maar helaas hoor ik uit betrouwbare bron dat de kans niet erg groot is dat Z uberhaupt meedoet...
 
Back
Naar boven