Fitness Seller

WSM 2021

Wie wint WSM 2021?


  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Luke komt niet tot aan 8 normaal gesproken maar inderdaad, als het wel zo was zou die stoppen
 
Mitchell 10 reps, Thompson 9
 
Zeker niet eens, luke zou als hij 8-9 haalt namelijk ook nog WSM kunnen worden.
 
hangt behoorlijk van luke en maxime af nu... Als shaw meer dan 1 punt boven Tom kan komen is het mogelijk, ik denk dat alleen Trey Mitchell tussen Shaw en Tom in kan komen van dit veld op stones...
 
Het gaat worden

Tom
Shaw
Trey Mitchell
Luke
 
1 punt verschil, en laatste event is doorslaggevend? Brian moet Tom verslaan in Stones.

Trey en Luke ook head to head voor 3e plaats
 
Stones zijn head to head neem ik aan?

Zonde dat Luke zijn podium gaat misschien waarschijnlijk door de prestatie op deadlift.
 
Okay klaar helaas, fuckzooi. Tenzij Tom zich blesseert is het klaar. Tom is dusdanig veel sneller dan iedereen dat ie zelfs bij een paar "fumbles" nog altijd sneller is. Daarnaast is shaw niet idioot snel. Balen, dit was een now or never voor Shaw. Nog steeds één van de grootsten aller tijden natuurlijk.
 
Normaal gesproken gaan ze op volgorde van laatste event, of gaan ze bij de stones op volgorde van klassement?
 
Normaal gesproken gaan ze op volgorde van laatste event, of gaan ze bij de stones op volgorde van klassement?
Klassement, tot nu toe altijd bij stones op wsm...
 
Normaal gesproken gaan ze op volgorde van laatste event, of gaan ze bij de stones op volgorde van klassement?
Dacht bij het laatste onderdeel op volgorde van klassement, maar ben niet zeker.
 
Mitchell ws op het podium, met een op één na laatste plaats op de medley en een laatste plaats op de keg toss. Knap hoor
 
Klopt het dat er niemand hoeft tussen te komen? Als Shaw 1 is op stones en Tom 2 (wat niet gaat gebeuren), dan wint Shaw omdat ze niet meer aan countback doen op WSM.
 
Klopt het dat er niemand hoeft tussen te komen? Als Shaw 1 is op stones en Tom 2 (wat niet gaat gebeuren), dan wint Shaw omdat ze niet meer aan countback doen op WSM.

Who cares. Of Tom verneukt het compleet/raakt geblesseerd en dan is het niet relevant. Of Tom wint easy. No way in hell dat Shaw 1 plek boven hem eindigt.
 
Who cares. Of Tom verneukt het compleet/raakt geblesseerd en dan is het niet relevant. Of Tom wint easy. No way in hell dat Shaw 1 plek boven hem eindigt.
Natuurlijk wint Tom normaal gesproken maar it ain't over till the fat lady sings. Ik lees her en der op instastories dat Tom geblesseerd zou zijn en daardoor minder presteerde op log en dl.
Daarnaast was het gewoon een theoretische vraag.
 
Who cares. Of Tom verneukt het compleet/raakt geblesseerd en dan is het niet relevant. Of Tom wint easy. No way in hell dat Shaw 1 plek boven hem eindigt.
Toen Niels in 2015 alleen nog even alle stones erop hoefde te leggen in de finale voor de titel, wat normaal een 'formaliteit' is voor hem, dacht iedereen ook dat de titel in de pocket was toch? ;)
 
Natuurlijk wint Tom normaal gesproken maar it ain't over till the fat lady sings. Ik lees her en der op instastories dat Tom geblesseerd zou zijn en daardoor minder presteerde op log en dl.
Daarnaast was het gewoon een theoretische vraag.
De theorie klopt wel. Stones is de tiebreaker.

Ik zou m'n geld er niet op inzetten, naar het is ook echt niet onmogelijk. Tom staat nu onder druk. En je weet het ook nooit met de hitte/tacky.
 
Toen Niels in 2015 alleen nog even alle stones erop hoefde te leggen in de finale voor de titel, wat normaal een 'formaliteit' is voor hem, dacht iedereen ook dat de titel in de pocket was toch? ;)
Ik was erbij, maar niels is geen tom stoltman
 
Ik was erbij, maar niels is geen tom stoltman
Ik ook hihi. Bedoel aan te geven dat er allerlei omstandigheden kunnen zijn die ervoor zorgen dat iets anders loopt dan van te voren gedacht. Als ik de prestaties van Tom van vandaag zie t.o.v. gisteren is het geen gekke gedachte dat er ergens een blessuretje is.
 
mwah, vond zn dl niet eens zo slecht en log met die armlengte, meh. Ik snap je redenatie maar zijn ook geen prestaties die je neerzet als er iets grof naar de kloten is...
 
Back
Naar boven