MuscleMeat

WSM 2021 (1 bezoeker)

Wie wint WSM 2021?


  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Er kan altijd iets fout gaan Domi, of dat nou stoltman is of niels Gordijn. Ga er maar vanuit dat tom ook een torenhoge druk voelt.
 
Stones zijn rond middernacht NL tijd
 
Er kan altijd iets fout gaan Domi, of dat nou stoltman is of niels Gordijn. Ga er maar vanuit dat tom ook een torenhoge druk voelt.
Die niels gordijn heb ik eigenlijk ook nooit meer wat over gehoord, paar jaar geleden dacht ik dat hij wel potentie had om meerdere jaren achter elkaar sterkste man van NL te worden maar opeens hoorde ik niks meer over hem.
 
Die niels gordijn heb ik eigenlijk ook nooit meer wat over gehoord, paar jaar geleden dacht ik dat hij wel potentie had om meerdere jaren achter elkaar sterkste man van NL te worden maar opeens hoorde ik niks meer over hem.
Blessure na blessure en begon er ook steeds ongezonder uit te zien. Hij heeft gekozen om zich te focussen op andere dingen(o.a zijn gym) i.p.v blijven proberen de sterkste te worden.
 
Die niels gordijn heb ik eigenlijk ook nooit meer wat over gehoord, paar jaar geleden dacht ik dat hij wel potentie had om meerdere jaren achter elkaar sterkste man van NL te worden maar opeens hoorde ik niks meer over hem.
Die potentie had hij ook zeker. Blessures hebben roet in het eten gegooid.

Herinner met nog dat hij een titel heeft verspeeld door een rol te laten vallen tijdens een laadrace, duur foutje :(
 
Over Niels Gordijn gesproken, is PowerBase eigenlijk nog chill om in te trainen voor krachtsporters? Of is het heel commercieel geworden ondertussen? Lang niet meer geweest, maar het leek wel een beetje die kant in te gaan.
 
hij is wel flink uitgebreid in ruimte
op de website wordt iig geen strongmen, of PL vermeld
wel bootcamp, crossfit, boksen, fitness, senioren fitness :tanden: etc behoorlijk commercieel, daar zit het geld dus...


(na mijn ongeval ben ik er ook niet meer geweest, nog een laatste keer tijdens een BBQ)
 
Laatst bewerkt:
Lees hier en daar dat Thompson out ging op zijn laatste log poging, een tijdje bewusteloos op het plankier heeft gelegen. En vervolgens wordt ie gedeeld eerste op de deadlift
 
Lees hier en daar dat Thompson out ging op zijn laatste log poging, een tijdje bewusteloos op het plankier heeft gelegen. En vervolgens wordt ie gedeeld eerste op de deadlift
Als dat de enige is van de 25 deelnemers tussen de 150 en 200kg tijdens zulke inspanningen in 40+ graden Celsius valt het me nog reuze mee.
 
Lees hier en daar dat Thompson out ging op zijn laatste log poging, een tijdje bewusteloos op het plankier heeft gelegen. En vervolgens wordt ie gedeeld eerste op de deadlift
Thompson heeft zich teruggetrokken :(
 
Stones beginnen nu. Thompson heeft zich teruggetrokken
 
dan moet melsted alleen neem ik aan
 
Melsted en Bish beiden 4 stones
JF 5 stones in 37.17
 
Janashia 4 stones, Boudreault 5 in 28.63
 
Kan me niet herinneren ooit in m'n leven zo actief met Excel bezig geweest te zijn.

Zegt misschien ook wat over m'n productiviteit wat betreft werk :o
 
Nice Mitchell langzamer dan Caron en Maxime.


Oh nvm, Luke redt er geen 5 :(
 
Oh fuck Luke valt voorover met laatste stone
 
Trey wint van Luke
 
Luke maar 4 stones. Jammer... had hem graag samen met Tom op het podium gezien.
 
Back
Naar boven