AndroidHealthClinic

WSM 2022

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is Kelvin soort van uitsmijter/bewaker op feestjes/disco en gelegenheden. Dan is het niet vreemd dat mensen van hem een foto maken en op FB od delen.

Ik weet alleen maar van wat ik zie op Social Media...
Overigens vind ik dat van die laadrace en grip event zeker knap.

Ik had overigens liever Jitse hier gezien maar dat is een ander verhaal, daar kan Kelvin niks aan doen.

edit: en wat ik weet van Social Media is wat ie zelf post. Ik heb minimaal 30 foto's (door hem zelf gepost) met drank of met ballonnen gezien. Maakt ook niet uit, kan inderdaad zo zijn dat dat 30x was om te ontspannen en dat ie voor de rest 100% dedicated was. Ik vind het alleen niet slim om dat te posten, want ik ben niet de enige die ik het ziet. Glashard op RTL boulevard vertellen dat je nooit drinkt en diezelfde avond een foto posten met een fles Wodka :roflol:

moet hij trouwens ook zelf weten. Ik ben dusdanig laag niveau strongman en mijn relatie met Kelvin is meer vanuit "fan oogpunt" (van de sport in NL) dan wat anders. Dat ik hem wel heel vaak gesproken veranderd daar niet veel aan. Als ik het idee heb dat Ihataren te dik is of Tadic te veel feest, mag ik daar als Ajax supporter best wat van zeggen. Wellicht heb ik ongelijk, maar dat komt omdat ik maar weinig zie. Betreffende Kelvin hier hetzelfde.

Zelfs op zn weaknesses is ie 100x sterker dan ik en 99.9% van de mensen. Alleen had ik als fan graag weer een Nederlander in de finale gezien en wat dat betreft was dit een gemiste kans. Hij wordt 4e in waarschijnlijk de meest matige groep van WSM. Als hij bij SCL onder Coco en Melsted had geëindigd was hij waarschijnlijk ook ontevreden geweest. Net zoals hij op de finale van NL ook ontevreden zou zijn met zn results op de medley en log. Kan vast wel oorzaken hebben en boeien ook, ik ben maar een fan uit Limburg die zijn mening geeft. Daar is een forum toch voor? :)

Er zijn meer variabelen dan de samenstelling van de groep. De combinatie van events bvb. Dit zijn niet zijn beste events geweest voor Kelvin in de groepsfase.
Ik denk dat je als nieuwkomer op zo'n tv event als wsm (bijna) altijd fouten zal maken en het is duidelijk dat hij daar van baalt, dat is alleen maar goed ook. Maar als je dan als nieuwkomer een onderdeel wint en zelfs mét die blunders nog meedoet om de finaleplaatsen dan heb je het gewoon best goed gedaan.

Dit wordt wel echt een finale waarin volgens mij veel lifters aan elkaar gewaagd gaan zijn, er maar even van uitgaande dat er niemand geblesseerd raakt.
Volgens mij gaat Hooper zeker op dag 1 gewoon meedoen in de absolute top maar ik denk dat de bus pull en power stairs wat minder gaan zijn voor hem. Maar ja, voor hetzelfde geld wint 'ie gewoon onderdeel 1 t/m 3, wat een bizarre vent is dat.
Ik blijf toch voor Licis gaan. Zó consistent.
Ik denk dat Shaw wat lager gaat eindigen in het klassement. Ik zie hem niet meer echt meedoen met deze mannen.

Finale voorspelling
1) Licis
2) T Stoltman
3) Hooper
4) Novikov
5) L Stoltman
6) Boudreault
7) Shaw
8) Mitchell
9) Rhéaume
10) Melsted

Ik denk dat de finale events goed zijn voor Shaw

1. licis
2. T. Stoltman
3. Novikov
4. Shaw
5. Mitchell
6. Hooper
7. Boudreault
8. L. Stoltman
9. Rheaume
10. Melsted

Medley: Winst voor snelle jongens als T. Stoltman, Hooper, Boudreault. Licis en Novikov prima, pijnlijke dreun voor shaw.
Deadlift: meer hoofdpijn voor Shaw, geen idee wie dit wint.
Flinstone lift: ik denk dat Luke gaat tegenvallen. Bijna zeker dat Licis of Novikov deze wint. Mitchell ook hoog.
Buspull: Shaw wint denk ik of T. Stoltman.
Powertairs: Shaw weer goed. Tom laat het hier liggen tov licis.
Stones: T. Stoltman wint maar Licis pakt toch zijn titel. Mitchell 2e op stones.

Novikov gaat weer iedereen slopen
190.jpg

Trouwens, wat kut dat wsm 2021 van youtube is gehaald en nergens meer te vinden is. Snap het wel qua rechten maar wat een ellende!

Ik denk dat Shaw het gaat afleggen in powerstairs. Hij heeft de lengte wel mee, maar denk niet meer de conditie.(ook na Bus pull)

1e event Hooper 1, Tom 2, novikov 3, luke 4, Licis 5, shaw 6... had erger gekund voor shaw. Wat een machine die Hooper.

Laatst bewerkt:
Trouwens, wat kut dat wsm 2021 van youtube is gehaald en nergens meer te vinden is. Snap het wel qua rechten maar wat een ellende!
Als je die wedstrijden gewoon download dan ben je er ook niet afhankelijk van of ze nog ergens online te zien zijn.

Hier motherfuckers

On your knees for mister novikov

Ik denk dat dag 1 hem ook wel een dikke lead moet opleveren, want hij is relatief matig op de buspull en stones tov big guys als Tom. Licis wint de overhead denk ik...

Back
Naar boven