MuscleMeat

WSM 2022

Bezoekers in dit topic

Ik dacht vanaf begin Tom, maar niet na deze buspull. Wat een legend is Novikov ook. Volgend jaar pakt Novikov hem wel terug denk ik. Licis misschien iets te veel gefocussed op de (flawless trouwens) ASC en niet de ideale transition gemaakt naar deze events. Wel, like I said, een gruuuuwelijke finale qua niveau.
 
Stones zijn gaande
 
geen verrassing, Tom heeft gewonnen... Schijtzooi :( Niks tegen Tom, maar vond echt Novikov de smaakmaker deze WSM...
 
1. tom stoltman
2. licis
3. novikov
4. shaw
5. boudreault
6. mitchell
7. luke stoltman
8. hooper
9. melsted
10 rheaume
 
Ben benieuwd wat er aan de hand was met novikov op die laatste twee onderdelen. Blessure? Of gewoon helemaal op? Zevende op power stairs en tiende en laatste op stones, dan kun je nog zoveel events winnen maar daarmee haal je t gewoon niet.

Tom is de terechte winnaar natuurlijk. Niet lager dan derde geëindigd in de finale en uiteindelijk met meer dan tien punten verschil gewonnen.
 
Ben benieuwd wat er aan de hand was met novikov op die laatste twee onderdelen. Blessure? Of gewoon helemaal op? Zevende op power stairs en tiende en laatste op stones, dan kun je nog zoveel events winnen maar daarmee haal je t gewoon niet.

Tom is de terechte winnaar natuurlijk. Niet lager dan derde geëindigd in de finale en uiteindelijk met meer dan tien punten verschil gewonnen.

Naja in 2020, toen ie won, laadde hij ook maar 4 stones van de 5. Alleen toen werd ie er 4e mee. Nu deden sowieso al 5 man 5 stones. Denk combinatie van op, weten dat ie toch al niet won van Tom en de anderen die best goed waren.
 
Ik denk dat de finale events goed zijn voor Shaw

1. licis
2. T. Stoltman
3. Novikov
4. Shaw
5. Mitchell
6. Hooper
7. Boudreault
8. L. Stoltman
9. Rheaume
10. Melsted
Okay ik had hem niet goed maar alleen hooper meer dan 1 plek ernaast, dus prima voorspelling vind ik zelf :)
 
Zou het dan toch afgesproken werk zijn ?
 
Zou het dan toch afgesproken werk zijn ?
werk mijn noten
1654423327310.png
 
Back
Naar boven