AndroidHealthClinic

WSM Brian Shaw — MMA

Bezoekers in dit topic

Denk niet dat het wat wordt, gewoon hype.

'k Weet het niet. Van Eddie Hall zou ik dat sowieso denken, maar Brian is een stuk serieuzer.
Als je geen achtergrond hebt als vechter is dit gewoon een hype. Gun hem het beste, maar dit gaat gewoon om geld. Mariusz is ook niks geworden, en hij had al wel een vechtsport achtergrond.

K zou er toch niet graag een patat van krijgen lol

Die forearm op die thumbnail, dat is toch niet meer normaal

Door al die grip challenges. :D

Dat hij wil downsizen is sowieso geen slecht idee. Ik kijk uit naar de transformatie.

Als je geen achtergrond hebt als vechter is dit gewoon een hype. Gun hem het beste, maar dit gaat gewoon om geld. Mariusz is ook niks geworden, en hij had al wel een vechtsport achtergrond.
T is gewoon een freakshow en shaw heeft een grote following dus dat is nogal aantrekkelijk voor promotors.
Denk wel dat Shaw t serieus neemt, lijkt me niet de persoon die t half doet of een beetje voor de leuk

T is gewoon een freakshow en shaw heeft een grote following dus dat is nogal aantrekkelijk voor promotors.
Denk wel dat Shaw t serieus neemt, lijkt me niet de persoon die t half doet of een beetje voor de leuk
Volgens mij zeg ik dat nergens

Zolang hij er gelukkig van wordt en z'n gezin ermee kan onderhouden..
Brian heeft z'n schaapjes al lang op het droge. Dat hij niet in een zwart gat wil vallen komt over als één van zijn grootste drijfveren.

Back
Naar boven