Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Denk niet dat het wat wordt, gewoon hype.
'k Weet het niet. Van Eddie Hall zou ik dat sowieso denken, maar Brian is een stuk serieuzer.Denk niet dat het wat wordt, gewoon hype.
Als je geen achtergrond hebt als vechter is dit gewoon een hype. Gun hem het beste, maar dit gaat gewoon om geld. Mariusz is ook niks geworden, en hij had al wel een vechtsport achtergrond.'k Weet het niet. Van Eddie Hall zou ik dat sowieso denken, maar Brian is een stuk serieuzer.
UFC Performance Testing van vorig jaar:K zou er toch niet graag een patat van krijgen lol
T is gewoon een freakshow en shaw heeft een grote following dus dat is nogal aantrekkelijk voor promotors.Als je geen achtergrond hebt als vechter is dit gewoon een hype. Gun hem het beste, maar dit gaat gewoon om geld. Mariusz is ook niks geworden, en hij had al wel een vechtsport achtergrond.
Volgens mij zeg ik dat nergensT is gewoon een freakshow en shaw heeft een grote following dus dat is nogal aantrekkelijk voor promotors.
Denk wel dat Shaw t serieus neemt, lijkt me niet de persoon die t half doet of een beetje voor de leuk
Brian heeft z'n schaapjes al lang op het droge. Dat hij niet in een zwart gat wil vallen komt over als één van zijn grootste drijfveren.Zolang hij er gelukkig van wordt en z'n gezin ermee kan onderhouden..