XXL Nutrition

Nieuws 'WTC 7 niet ingestort door explosieven'

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Waardering
2.646
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
New York - Het WTC-gebouw nummer zevenin New York is na de aanslagen van 11 september 2001 ingestort door brand en niet door explosieven.
Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse technologisch instituut NIST. In tegenstelling tot verklaringen van getuigen zouden er geen explosies te horen zijn geweest. Het 47 verdiepingen tellende gebouw dat vlak naast de Twin Towers stond, stortte zeven uur na de aanslagen in, toen door de hitte een belangrijke steunpilaar het begaf, aldus de onderzoekers.

Het instorten van het WTC-gebouw nummer zeven leidde tot speculaties dat het door een gecontroleerde explosie was opgeblazen. Daarmee zouden de Amerikaanse veiligheidsdiensten hun vermeende betrokkenheid bij de aanslagen willen verdoezelen. In het gebouw in New York zaten verscheidene Amerikaanse overheidsdiensten, waaronder de CIA.
[Link niet meer beschikbaar]

Maar goed het NIST zat natuurlijk gewoon ook in het complot en eet als lunch een paar hamsters op. Klote Reptilians ook altijd.

Alle gekken komen tegelijk tezamen op :

http://www.nujij.nl//wtc-7-ingestort-door-brand.3344759.lynkx

Die reacties :roflol:

wat maakt het nog uit hoe het gebeurde ?
het is gebeurd en dat is het ergste en veel kan je dr niet mr aandoen hr

Ik kan het ook niet altijd laten om de lezerscomments te lezen op nu.nl waarvoor ik altijd beloond wordt met testikelkrampen en de bijna onweerstaanbare drang mijn eigen ogen uit te klauwen.

brand of niet.. resultaat is idem..
911 >> OSAMA
daarna 2 landen annexeren zonder enig duidelijk bewijs...

Allemaal de schuld van de Walen.

Ik kan het ook niet altijd laten om de lezerscomments te lezen op nu.nl waarvoor ik altijd beloond wordt met testikelkrampen en de bijna onweerstaanbare drang mijn eigen ogen uit te klauwen.

Ik heb er alweer ruzie.

Vraag me trouwens af waar Houston blijft...

Ooit eens een docu van gezien, de architectuur van die gebouwen trok ook op niks.

Elke vloer werd gedragen door een groot aantal pilaren. Deze pilaren waren meestal gelijk over het vloeroppervlak verdeeld. De buitenmuren droegen geen enkel gewicht, zij waren slechts bedoeld om het interieur af te sluiten. Deze buitenmuren werden ook wel 'gordijnen' ('curtain walls') genoemd. Civiel ingenieur Leslie E. Robertson maakte de Twin Towers radicaal anders. Het gewicht werd gedragen door de buitenmuur en 47 stalen kolommen gegroepeerd in het midden van het gebouw, de kern. Zo ontstond rond de kern een grote open ruimte, zonder pilaren.

En die pilaren zijn gesmolten door de hitte ....

Laatst bewerkt:
VAst wel...

Schurkenstaat Amerika
Waarom zijn theorieën over Amerikaanse samenzweringen, zoals die over 9/11, zo populair? Veel heeft te maken met de eigengereide Amerikaanse buitenlandse politiek, van Vietnam tot en met Irak. Maar ook anti-Amerikaanse propaganda heeft een rol gespeeld. Tijdens de Koude Oorlog haalde de geheime dienst van de Sovjets alles uit de kast om de Verenigde Staten zwart te maken. Van de moord op Kennedy tot bizarre complotten over aids en handel in babyonderdelen.... oa via "bevriende" journalisten...

BRON: EOS

eric.b

Wonderbaarlijk dat zoveel mensen deze situatie doorzien,zelfs Amerikaanse burgers die door hebben wat er werkelijk gebeurd is (die er bijgestaan hebben)
En nog steeds wordt de leugen als waarheid vekondigt.
Demonstratie over opheldering 9-11worden met harde hand onderdrukt in de vs, hoezo vrijheid en democratie.

Incognito Eric.r ? :D

ALS het een set up was, zouden wij dat nooit kunnen beargumenteren waarom het zo was, 18 jarig jongetjes die teveel tijd hebben en documentairetjes maken zijn NIET slimmer dan de geheime dienst, tenzij je teveel tv kijkt.

gebouw in delft stort toch ook neer na een vuurtje getriggerd door een koffiezetapparaat
als vocht uit beton gaat door de hoge temp. dan wordt het broos en is kans groot dat zo'n gebouw in elkaar flikkert.

Back
Naar boven