Fitness Seller

wtf ??? achterlijke amerikanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
Tatoeage op voorhoofd levert vrouw 10.000 dollar op
050630_519_Voorhoofd_tattoo.jpg


De Amerikaanse Kari Smith bedacht een tamelijk vreemde manier om de schoolcarrière van haar elfjarige zoon te financiëren. De dertigjarige vrouw plaatste een advertentie op de veilingsite eBay waarin ze aanbood een reclameboodschap van de hoogste bieder op haar voorhoofd te laten tatoeëren. "Iedereen denkt natuurlijk dat dit een ontzettend stom idee is. Maar voor mij staat tienduizend dollar gelijk aan een miljoen. Ik leef maar een keer, en doe dit voor mijn zoon", zo liet de vrouw weten.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/55505
 
only in America, maar wel respect voor die vrouw dat ze haar kind op deze manier naar school wil helpen! (al is het wel een van de gekste manieren die ik ooit heb gezien...)
Al zie ik wel het enige aan pesterijen in het verschied liggen voor haar zoontje...
 
:roflol:
Hahahhahahah :D
IK zou het letterlijk nog voor geen miljoen doen :D
 
'k las eerst goldenshower.com :p
 
roxxe zei:
'k las eerst goldenshower.com :p

Waar de mond vol van is.........................

Op je voorhoofd is wel erg dom kon ook ergens anders :eek:

Ze had dan beter de hoer uit kunnen hangen als ze dan toch maar 1 keer leeft!
 
met de laser er nadien terug af.. waarom niet

Maar je moet wel Amerikaan zijn om aan dit te denken idd ...
 
Big_T zei:
met de laser er nadien terug af.. waarom niet

Maar je moet wel Amerikaan zijn om aan dit te denken idd ...

Robijnlaser geeft lang niet zulke mooie huid terug het lijken vaag op brandwonden nadien!
 
kad t al es gehoord op t nieuwe.. het is triest :)
 
dom mens en dat gaat het zoontje in zijn puberertijd van school af

dit is namelijk heel stoer
 
Ik heb er net 20 seconden naar gekeken en ben nu de naam van het bedrijf al vergeten.

Dus het helpt ook niet echt :D
 
naah, dit slaat werkelijk alles.
 
damn, en dat laseren is ook hardstikke duur, houd je nog maar weinig over van je 10.000
 
Big_T zei:
met de laser er nadien terug af.. waarom niet

Maar je moet wel Amerikaan zijn om aan dit te denken idd ...
als ze de school van dat kind niet kan betalen, hoe moet ze dan laten laseren?:rolleyes: en ach, je laat je haar wat langer groeien en t komt best goed :cool:
 
Dit vind ik wel heel ver gaan hoor... :cool:
 
heb erger gezien... bij bumfights krijgt zo'n zwerver een groote tattoo met "bumfight" op ze voorhoofd voor een kratje bier...
 
roxxe zei:
'k las eerst goldenshower.com :p
Ik ook :D
On-topic: Only in America, maar als ze zo haar kind naar school kan laten gaan...
 
ach ja, amerika....en tja ze ziet er zelf al niet uit, who cares about the tattoo? ;)
 
Ik vind de uitspraken als "only in America" erg stigmatiserend
 
Back
Naar boven