MuscleMeat

wtf ??? achterlijke amerikanen

Bezoekers in dit topic

zeekip zei:
Ik vind de uitspraken als "only in America" erg stigmatiserend
Akkoord maar anderzijds is het wel grotendeels de waarheid.
 
noem es een ander land waar een vrouw een dotcom op haar voorhoofd laat tatoueren? ???
 
Wat een dom wijf, komop zeg voor 10.000 dollar ga je toch niet je hele leven zwaar voor lul lopen? Ga dan je kontje verkopen achter het station of zo...
 
Och ja zwakzinnig niks aan te doen.
 
gewoon schmink er over he mannen :-)
 
stel nu dat der zoontje zijn school niet haalt? zit je daar lekker met je tattoo
 
Rob G zei:
Wat een dom wijf, komop zeg voor 10.000 dollar ga je toch niet je hele leven zwaar voor lul lopen? Ga dan je kontje verkopen achter het station of zo...

Inderdaad. Ik zou liever een moeder hebben die een hoer is dan eentje die te stom voor woorden is. Dat kind heeft die $10.000 nodig voor therapie als 'ie er achter komt hoe dom z'n ma werkelijk is. Verwijdering van die tat lijkt me ook onmogelijk. Als die paar duizend dollar zoveel voor haar betekent bewtijfel ik of ze de centen heeft om die shit te laten verwijderen.

Trouwens, voor $10.000 heb je misschien net een jaar privé school.
 
ReyMysterio zei:
Robijnlaser geeft lang niet zulke mooie huid terug het lijken vaag op brandwonden nadien!
Iemand die ik kende zei dat als het goed gedaan is je er bijna niets meer van mag zien. Kan ernaast zitten, maar dan is het idd helemaal niet het geld waard.
 
andrew zei:
damn, en dat laseren is ook hardstikke duur, houd je nog maar weinig over van je 10.000
Zou ze in het contract moeten laten vermelden dat dit ook betaald wordt, maar indien niet dan is ze wel erg dom.
 
T, als ik [Link niet meer beschikbaar] op mijn rug laat tattoëren, hoeveel krijg ik dan van je?
 
10,000 € ;)
 
LOL :D

In de VS staat de komma voor een punt he. ;)
 
Dat wijf is nog te dom om te schijten, dat Golden Palace is natuurlijk ook zeer fout om zoiets te als reclamestunt op te voeren. Die zwakzinnige zou niet eens een kind mogen hebben, vraag me ook af of ze de $10K niet al veel eerder er doorheen heeft gejaagd.
 
Rob G zei:
Wat een dom wijf, komop zeg voor 10.000 dollar ga je toch niet je hele leven zwaar voor lul lopen? Ga dan je kontje verkopen achter het station of zo...
Als je haar ziet dan weet je dat er alleen blinden als klant komen, duurt erg lang voordat ze als hoer die $10K bij elkaar heeft verdiend.
 
Back
Naar boven