XXL Nutrition

WTF!!!???Benzine prijs bereikt de 1,50 euri!!!

  • Topic starter Ano_80
  • Startdatum
  • Reacties 106
  • Weergaven 5K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Bij ons garagebedrijf hebben we ook een pomp aan de voorkant.

We hadden toen een actie (jaartje terug) dat de prijs van diesel en benzine 10cent daalden voor 1 dag.

Die dag dikke file en allemaal mensen met jerrycan's en in hun kofferbak :roflol:
Er was zelfs een vent die had van die knexpotten van zijn zoontje meegenomen (een soort lego en leek een beetje op een wheypot) :roflol: Of die potten het hebben gehaalt weet ik niet want benzine is nogal agressief spul:D

En als je dan kijkt hoeveel het scheelt, een tientje per 100L, ach ja als je dat er voor over hebt.
 
2006 toen werkte ik bij een pompstation en toen kostte de benzine daar €1,11 op zn laagste punt...

Prijzen nu gaan nergens over en dat is ook gewoon de reden dat ik geen auto koop

Voorbode voor de jongere generatie?
 
Dat komt omdat de benzine op raakt en er bijna geen bezine meer is.


Behalve in de tientallen olietankers die voor de kust liggen... ****ers
 
Leuk om die 1e reacties te lezen, toen hij de 1,50 aan tikte.. :P

ps. elektrische wagens... daar zie ik geen toekomst in. Beter zou zijn een aarde stof. Zoals algenstof.
 
Wat denk je van de rellen in het midden oosten, piraterij etc?
De bezine is nog lang niet op hoor. Het wordt alleen schaars door het gedonder overal.

Dat komt omdat de benzine op raakt en er bijna geen bezine meer is.


Behalve in de tientallen olietankers die voor de kust liggen... ****ers
 
Shell = eindbaas.

Hippies gonna hate.

Ja en wat betreft die video "who killed the electric car" alsof bedrijven als Shell elektrische wagens zouden kunnen tegenhouden als de markt die dingen echt massaal wilt. Het falen van de elektrische wagen heeft niets te maken met de macht van de olie-industrie of van politici (dat laatste eerder integendeel).

Elektrische wagen zijn gewoon altijd al een faal geweest. Tot vandaag zijn de batterijen ontoereikend, de plaatsen om ze te laden ontbreken, de kostprijs van de meeste modellen ligt te hoog, en ze zijn eigenlijk niet milieuvriendelijker als je weet dat de elektriciteit net zo goed geproduceerd moet worden wat weer gas, steenkool, olie en in het beste geval kernenergie vraagt (waar de voorstanders van het promoten van elektrische wagens weer tegen zijn).

De technologie zal eerst verder moeten ontwikkelen en dan kan het misschien ooit interessant worden om dit soort wagens in grotere aantallen op de markt te brengen. Dan pas kan de prijs dalen waardoor het een interessantere aankoop wordt.
 
Back
Naar boven