XXL Nutrition

WTF!!!???Benzine prijs bereikt de 1,50 euri!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
ja hoor!!!was t nog niet duur genoeg???...en nu maar hopen dat het kwartje dr vanaf gaat:mad:
 
uh gister nacht was nog 1.42 :S
 
Tja, nu ga ik zeker over op gas...... :D
 
Lol, geniet er nog maar van....benzine gaat doorschieten naar de 3 euro per liter.
 
zucht..is het niet goedkoper om een paard en wagen te kopen?:(
 
En dan op je bek te klappen zoals in die reclame? Nee, dank je :)
 
stond vanochtend in de Telegraaf..ik schrok me de tyfes!!!gisteren bij onze goedkoopste pomp voor "maar" 1,38 getankt..nu dit!!!
 
Het is bewezen dat na een dergelijke stijging de prijs niet of nauwelijks zakt, éénmaal we het "gewend" zijn zullen de geldzuigers ons geen cent minder laten betalen.
 
ja LPG installatie wordt nu wel voordeliger, je haalt het er ook sneller uit die kosten met zulke hoge benzine/diesel prijzen.

Iemand een idee wat zo een installatie kost? Dacht zelf rond de 1500 € ben er ieg sterk over aan het nadenken....
 
Gewoon autootje kopen waar het al in zit.
 
Ja die zijn tegenwoordig niet zo duur meer ;)
 
Ik ga er in ieder geval wel naar op zoek. Vrouwtje d'r spaarloon komt vrij en ze heeft een nieuw autootje nodig.
 
Pff 1.48e voor een liter Benzine, 1.12e voor een liter Diesel..

Gekkenhuis, zit eraan te denken om idd een auto op gas aan te schaffen....
 
Big_T zei:
ja LPG installatie wordt nu wel voordeliger, je haalt het er ook sneller uit die kosten met zulke hoge benzine/diesel prijzen.

Iemand een idee wat zo een installatie kost? Dacht zelf rond de 1500 € ben er ieg sterk over aan het nadenken....


Het was idd iets van een 1500 € maar de vraag is spectaculair gestegen en dan stijgt de prijs meestal ook.

Ik denk er ook over maar ik denk dat je in Belgiê een soort LPG taks moet betalen die afhankelijk is van het vermogen van je wagen dus moet je dan genoeg km doen om er voordeel uit te halen.
 
Het wordt allemaal nog leuker: In Nederland is de gasprijs gekoppeld aan de olieprijs. (dit doen ze volgens mij om het Nederlandse aardgas voor een lekker prijsje te verkopen.)

Nu is in nederland de energie voor een groot deel afkomstig van op gas gestookte centrales. Dus: olie = duurder = gas = duurder = energie = duurder. Allemaal netjes onder één paraplu. Leuk die overheid van ons. Toch??

;) ;) ;)
 
Ja man, super.

Joh lekker boeiend allemaal :D
 
grrrrrrrr...ook nog de pech dat me nieuwe auto ietsje meer zuipt dan me vorige:mad:
 
wat heerlijk dat ik al ruim een jaar geen auto meer rij... :)
 
The rebel zei:
Het was idd iets van een 1500 € maar de vraag is spectaculair gestegen en dan stijgt de prijs meestal ook.

Ik denk er ook over maar ik denk dat je in Belgiê een soort LPG taks moet betalen die afhankelijk is van het vermogen van je wagen dus moet je dan genoeg km doen om er voordeel uit te halen.
Dat meen je niet he, was weer te mooi om waar te zijn, als ze ergens een taks op kunnen heffen dan zullen ze het niet laten :mad:
dj_phreak zei:
wat heerlijk dat ik al ruim een jaar geen auto meer rij... :)
Boodschappen halen? Grote dingen vervoeren? Plaatsen waar slecht openbaar vervoer is/lange afstanden? Laat op de avond/nacht wanneer er geen OV is?

Wie kan er tegenwoordig nog zonder auto?
 
Back
Naar boven