XXL Nutrition

Wtf gay versie take me out @ rtl 5.

Bezoekers in dit topic

Hahahahahahaahha, wtf zet em op rtl 5, DUDE :kots:

Nu is het moment om een bom op die studio te gooien en ze allemaal neer te maaien:army:

Goh, wel raar dat je na deze opmerking toch de hele uitzending uitkijkt:rolleyes:
 
Hahahahahahaahha, wtf zet em op rtl 5, DUDE :kots:

Nu is het moment om een bom op die studio te gooien en ze allemaal neer te maaien:army:


Misschien is het wel een moment om jou eens een goede dreun te geven met je bekrompen kop.
 
Leuk dat het hier ook gevolgd wordt! ik ben die gast links in het v-halsje, jammer dat het niet echt iets geworden is, maar ik doe over een tijdje weer mee aan een gay-special.
 
ik wou dat 90 % van alle mannen gay was

i would just love it
 
Zover ga ik niet op een eerste date. :finger:

Wat, dit was de emmer die de druppel liet overlopen:mad:,hoezo niet. Ben ik niet lekker genoeg voor je:mad:

Misschien is het wel een moment om jou eens een goede dreun te geven met je bekrompen kop.

Misschien ook wel niet. Nogmaals ik ben geen hater:cool:

Goh, wel raar dat je na deze opmerking toch de hele uitzending uitkijkt:rolleyes:

Ik zat te wachten op het moment dat ze allemaal neer werden gemaaid:)
 
Hahahahahahaahha, wtf zet em op rtl 5, DUDE :kots:

Nu is het moment om een bom op die studio te gooien en ze allemaal neer te maaien:army:

Dat vind ik wel erg radicaal hoor, je kan er ook gewoon een hoge muur omheen bouwen.
J/k ofcourse als je het niet wil zien moet je zappen.
 
Inderdaad.. scheelt een hoop

Moet je wel hopen dat je bij die 10% zit :p


Ja ik keek het ook wel soms omdat het grappig is hoe veeleisend die dames wel niet kunnen zijn. Zo zag ik een vrouw met een bf van rond de 50% die een man met een heel licht buikje wegdrukte omdat hij 'wat aan de dikke kant was'. Of wegklikken omdat een zwarte riem mooier staat bij dat blousje dan een bruine. :o
 
Vandaag komt er een versie waar de rollen omgedraaid zijn, er komt een vrouw uit de lift en er staan mannen achter de wegdrukdingetjes.
 
skinny doet tog ook mee?
 
ik haat niet, heb gewoon het beste voor met de rest van de wereld:cool:


Ik denk dat de mensheid meer heeft aan de opruiming van een boel halve garen dan van homocoïtusuelen, denk je ook niet "Ghekegeit" ?
 
Misschien iets voor skinnie, kan ie z'n fitnessboy uitzoeken. :)
 
Volgens mij is dat allemaal herhaling:(
 
idd dacht ik ook :mad:
 
Back
Naar boven