Fitness Seller

WTF heeft deze gozer op zijn bicep?!

Bezoekers in dit topic

lijkt er verdacht veel op juh. Vind z'n fysiek ook niet mooi.
 
Opgespoten mannetje
 
Wat doet dit in de AAS sectie?

Moved naar Gare Hanenhok (doen we voortaan standaard met Synthol mongolen).
 
voor geen goud dat ik met die vent wil ruilen...

Waarom willen mensen er zo uitzien? ik krijg chicks met mijn fysiek, hij echt niet. En dat durf ik ook wel in zijn dikke plofkop te zeggen want hij kan toch niet normaal lopen, laat staan rennen. :D
 
Onbegrijpelijk dat toch steeds weer 1 met een goed fysiek alles verdoet door synthol te gaan gebruiken. Ze weten op voorhand dat het er niet uitziet en toch doen.

@Lauw: omdat ze bodybuilder willen zijn? Buiten de sythol is dit namelijk wel flinke massa, en daar gaat het ook om in BB.
 
Onbegrijpelijk dat toch steeds weer 1 met een goed fysiek alles verdoet door synthol te gaan gebruiken. Ze weten op voorhand dat het er niet uitziet en toch doen.

@Lauw: omdat ze bodybuilder willen zijn?

Ja okay. Iedereen mag natuurlijk met zijn haar lichaam doen wat ze willen. Ik heb zelf wat moeite me te verplaatsen in mensen die massa willen ten koste van atletisch vermogen en esthetiek. Ik ben 1 van die eikels die vind dat profbb na 1965 qua esthetiek flink de mist in is gegaan. Voor geen goud wil ik er ooit bijlopen als een ronnie coleman, brrrr.
 
Echt zonde dat verpest zijn hele lijf!
 
voor geen goud dat ik met die vent wil ruilen...

Waarom willen mensen er zo uitzien? ik krijg chicks met mijn fysiek, hij echt niet. En dat durf ik ook wel in zijn dikke plofkop te zeggen want hij kan toch niet normaal lopen, laat staan rennen. :D

Op elk gebied zijn er freaks, lekker boeiend als zij zich er lekker bij voelen moeten ze het vooral doen.
 
Waarom heb ik 30 seconden naar een pec dance gekeken?
 
Op elk gebied zijn er freaks, lekker boeiend als zij zich er lekker bij voelen moeten ze het vooral doen.

jep... ik wilde alleen even perse mijn mening ventileren. :o

@ Jesaja: :roflol: ja, nu je het zegt.... ik voel me smerig... :(
 
Ja okay. Iedereen mag natuurlijk met zijn haar lichaam doen wat ze willen. Ik heb zelf wat moeite me te verplaatsen in mensen die massa willen ten koste van atletisch vermogen en esthetiek. Ik ben 1 van die eikels die vind dat profbb na 1965 qua esthetiek flink de mist in is gegaan. Voor geen goud wil ik er ooit bijlopen als een ronnie coleman, brrrr.
Maar ik denk dat zolang je niet massaal roids gebruikt je altijd een atletische look blijft houden (dus geen opgeblazen michelin mannetje). Velen halen dat niveau toch nooit, dus weinig om je zorgen over te maken, meesten kunnen alleen streven naar zoveel mogelijk massa (naturel) om er toch iig gespierd en atletisch uit te zien. Persoonlijk zou ik wel willen ruilen met een prof...maar dan alleen op voorwaarde dat de anabolen je gezondheid niet naar de klote gaan helpen, want dat is het zeker niet waard. En synthol, tja dat is voor losers of gekken.
 
voor geen goud dat ik met die vent wil ruilen...

Waarom willen mensen er zo uitzien? ik krijg chicks met mijn fysiek, hij echt niet. En dat durf ik ook wel in zijn dikke plofkop te zeggen want hij kan toch niet normaal lopen, laat staan rennen. :D

idd, mokkels kotsen hierop (de meeste toch , en degene die dat niet doen, kots ik meestal zelf op)
 
heb ik er ook nog na gekeken ook nog :eek:
 
Back
Naar boven