AndroidHealthClinic

WTF!! hoe kan dit?

Bezoekers in dit topic

klaas

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
8 mei 2003
Berichten
3.620
Waardering
29
gisteren werd ik echt bijna gek. Ik zat mijn vet rond mijn borst een beetje te bekijken en toen ik bij de tepel een beetje kneep kwam er gewoon vocht uit mijn tepel. Toen ik dit zag werd ik echt bijna gek. Tijdens mijn laatste kuurtje sus+dbol had ik geen last van mijn tepels. Volgens mij heb ik ook geen last van gyno. Weet iemand hoe dit kan? zijn die melkklieren onder mijn tepels actief geworden door die oestrogenen van mijn laastste kuur ofzo?
klaas
 
je kneep gewoon een puist uit :p
 
Borstklieren zijn eigenlijk soort vervormde zweetklieren...

Kan best zijn dat er wat vocht uit de klieren kwam..

Zolang het niet gevoelig is, een schijfje vormt of opzwelt is er niets aan de hand.
 
Heb ik ook gehad maar bleek achteraf niets te wezen
 
wooo gelukkig ik begon mezelf echt helemaal gek te maken
thnx
 
Het komt zelfs voor dat er bij mannen melk uit komt ..... zolang het niet gevoelig is en niet opzwelt valt het denk ik wel mee.
 
uhmmm het had bij mij wel de kleur van melk:(...ik vind het eigenlijk best wel zieke shit
 
ach neen, beste bron van eiwitten en voedingsstoffen die er is.
 
Lekker toch? Aan je eigen tepel zuigen :P
 
Originally posted by klaas
uhmmm het had bij mij wel de kleur van melk:(...ik vind het eigenlijk best wel zieke shit

't zit wel goed dunkt me ; het is niet gebruikelijk dat het gebeurd maar de manelijk borst kan ook melk maken, niet zoveel als een vrouw maar toch.

Gewoon elke dag bij het opstaan je borsten onderzoeken op gevoeligheid, knobbels en zwellingen dan doe je meer dan je best om problemen te voorkomen!
 
aah ok..iedergeval bedant voor de SERIEUSE antwoorden:)
 
hehe te grappig gewoon. ben je ooit vrouw geweest:D
 
ik moet er eigenlijk ook om lachen, het is alleen zo jammer dat het bij mij is, mijn vrouw hoeft later tenminste niet als enige borstvoeding te geven
 
heb ik ook een x gehad toen ik van de pro hormoon rotzooi aan het gebruiken was....ben er gelijk mee gestopt en nergens meer last van gehad
 
weet iemand eigenlijk ook hoe dit kan.Ik ben nu al 3 maanden bezig met pgf2a en sinds vorige week ben ik ook achter de tepel gaan injecteren,zou het kunnen dat het hierdoor komt???

klaas
 
Sorry dat ik dit topic ff gebruik:

Zolang het niet gevoelig is, een schijfje vormt of opzwelt is er niets aan de hand?

Ik heb dit wel! Keb het alledrie tegelijk. Eerst had ik het bij m'n linker tepel, maar dat is over. Tis toen overgegaan naar me rechter tepel. Niet dat ik as gebruik, maar ik ben toch wel benieuwd wat het zou kunnen zijn. Kan iemand mij hier antwoord op geven?
 
Originally posted by klaas
weet iemand eigenlijk ook hoe dit kan.Ik ben nu al 3 maanden bezig met pgf2a en sinds vorige week ben ik ook achter de tepel gaan injecteren,zou het kunnen dat het hierdoor komt???

klaas

achter je tepel injecteren???
 
misschien ben je wel zwanger...
 
Back
Naar boven