AndroidHealthClinic

wtf moet ik met me borst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is dat niet gewoon een hele licht vorm van pectus excavatum?
 
Volgens mij heeft het overgrote deel van de mensen zo'n soort borst, is heel normaal dus en zolang je het podium niet op hoeft is het niet erg.
 
Even voor de duidelijkheid, de aanhechting kan je niet veranderen.
 
Volgens mij heeft het overgrote deel van de mensen zo'n soort borst, is heel normaal dus en zolang je het podium niet op hoeft is het niet erg.

ook al zou je podium op gaan, ik neem aan dat ze je niet 'minder' punten geven omdat je aanhechtingen gewoon anders zijn
 
ook al zou je podium op gaan, ik neem aan dat ze je niet 'minder' punten geven omdat je aanhechtingen gewoon anders zijn

Het is vooral genen, incl aanhechtingen en alles hoor lijkt me.
 
ik heb ook wel een putje tussen mijn borst, is niet erg daardoor lijkt mijn borst wa groter als ge mij wat van op zij bekijkt.:p

is niet erg man veel mensen hebben dit.
 
ook al zou je podium op gaan, ik neem aan dat ze je niet 'minder' punten geven omdat je aanhechtingen gewoon anders zijn

Dan had Guy Shafer wel Mr.O geweest
 
Lijkt idd op PaulyD en is genetisch bepaald. Is gewoon pech dus ;(
 
Dan had Guy Shafer wel Mr.O geweest

Onzin. Een Jury is nooit te voorspellen, dus je kan dat niet toewijzen aan een borst aanhechting.

Buiten dat is een Mr. Universe Master 2e plaats ook iemand geweest die dit nog erger had!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik vind ze wel lekker....likken likken likken likken
 
****edforlife
 
heb dat ook maar schenk er weinig aandacht aan,,vind juist dat je borst er meer uitspringt
train de bovenkant van je borst ,dus dmv van veel schuindrukken zowel met barbell als met dumbbells en veel fly's(bovenzijde)
 
Snap sommige reacties hier niet? Hij heeft het over de ruimte tussen zijn llinker en rechterborst die onderaan inderdaad wat groter is. Dit kan je dus niet veranderen want dat is dus gewon tot waar je borstspier komt. Je borst meer trainen gaat dus niet helpen, je zal er met moeten leren leven. Hoe dikker je borst hoe harder dat het opvalt natuurlijk. Maar dan zullen ze meer naar je grote pecs staren dan de opening ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Genetisch idd, beetje zoals Pauly D van jersey shore volgens mij.

Ziet er naar uit dat hij ook wat last heeft van trechtersborst. Toch ?
 
Ik vind er niks lelijks aan.
 
Enige wat me opvalt zijn je neusgaten
 
Back
Naar boven