XXL Nutrition

WTF sms van de Politie dat ik getuige ben bij een moordzaak?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Masallah

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
7.607
Waardering
20
Krijg ik daarnet een sms van de politie, ik citeer:

U bent mogelijk getuige in een moordzaak die op 11 juli 2005 plaatsvond, en hebt zich misschien nog niet gemeld.
Kijk daarom op Politie.nl

Iemand anders ook zo'n smsje gehad, krijgen mensen op het forum misschien vaker van die smsjes?
 
Het is een smoeje om je naar het politiebureau te lokken!
Trap er niet in!
:D
 
Tijd om te vertrekken, massalah.
 
They're on to you bro!!

RUN!!
 
verkapt: "ik-ben-lekker-getuige-in-een-moordzaak topic... :rolleyes:
 
Ik ga zo maar gauw naar school, daar zoeken me ze toch niet, dat verwachten ze niet van me :p (hoop ik)
 
weer die allochtonen weer


ik denk dat je in de maling wordt genomen door je gappies
 
Heb je sinds juli 2005 een andere telefoon met ander nummer?

Dat zou de boel verklaren...
 
weer die allochtonen weer


ik denk dat je in de maling wordt genomen door je gappies

Nee man, hoe krijg ik anders als naam in me scherm POLITIE, waar normaal gesproken de naam
van de persoon staat waarvan je het smsje ontvangt.

Heb je sinds juli 2005 een andere telefoon met ander nummer?

Dat zou de boel verklaren...

Nog steeds zelfde telefoon als 1,5 jaar geleden ...
 
ben je nu nog niet aan het emigreren?? :D
 
Zet je telefoon maar gauw uit Massalah. Of nog beter, laat hem ergens in een rioolputje glijden.

Maarja, dan kom je vanavond thuis en heb je opeens een maíltje van POLITIE :D
 
Dat je gezien bent als getuige wil niet gelijk zeggen dat je strafbaar bent. Maar het feit dat je allochtoon bent pleit natuurlijk niet in je voordeel.
 
Ben dit hele jaar nog niet eens in het westen geweest, zegt al genoeg dacht ik zo ...

Niemand zo'n smsje gehad?
 
die smsjes worden naar iedereen gestuurd die rond de tijd van een misdrijf in de buurt van het misdrijf zijn geweest en dus eventueel zouden kunnen getuigen..\

stelt niets voor kerel gewoon die coppers opbellen vragen waar het om gaat en vervolgens aangeven dat jij echt niets gezien hebt.

ze kicken je heus niet zomaar ff de cel in want als jij ergens van verdacht werd stuurde ze je echt geen sms zodat jij er ff vandoor zou kunnen gaan.
 
Wil je me zo graag weg hebben? Zo snel gaat dat niet :D

damn bro, die loze beloften van de IND ook altijd, heb een appeltje te schillen met die lui!

Ben dit hele jaar nog niet eens in het westen geweest, zegt al genoeg dacht ik zo ...

Niemand zo'n smsje gehad?

DAT is het probleem kerel, als westers allochtoon speel je jezelf in de kijker door je teveel in het oosten op te houden. Al die trainingskampen daaro... :D
 
Nee, vreemde werkwijze van de Politie :roflol:. Ze zijn ook weer ruim op tijd weet je niets meer van die avond? Alé jongen het is amper een jaar en twee maanden geleden. Dat moet toch nog vers in het geheugen zitten, :haha:.
 
damn bro, die loze beloften van de IND ook altijd, heb een appeltje te schillen met die lui!

DAT is het probleem kerel, als westers allochtoon speel je jezelf in de kijker door je teveel in het oosten op te houden. Al die trainingskampen daaro... :D

:roflol:
 
Back
Naar boven