dutch windmill zei:Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zo een sin de 3-4 weken ook in mijn spijkerbroek train..als mijn afspraken wat uitlopen en ik toch nog wil trainen ga ik niet eerst naar huis om me om te kleden want dan blijft er helemaal weinig tijd over hahah..maar word er dan wel op aangesproken door de eigenaar hoor...ik vind het ook eigenlijk niet kunnen..
Dondert er hier een van zijn voetstukdutch windmill zei:Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zo een sin de 3-4 weken ook in mijn spijkerbroek train..als mijn afspraken wat uitlopen en ik toch nog wil trainen ga ik niet eerst naar huis om me om te kleden want dan blijft er helemaal weinig tijd over hahah..maar word er dan wel op aangesproken door de eigenaar hoor...ik vind het ook eigenlijk niet kunnen..
dutch windmill zei:![]()
Heb het eerst in mijn slipje geprobeerd, maar dat mocht ook al niet!!![]()
Rebel_x zei:Ik vind het al vreemd dat er bij 30 graden zijn die in een lange trainingsbroek komen trainen?
Tractortje zei:Dezelfde reden waarom ze zonder shirt maar met lange broek over straat lopen![]()
Lauw zei:Het lijkt me knap lastig squaten en deadliften in een spijkerbroek.
Ach wat zeg ik nu, waarom zou je squaten als je ook leg-extensions kan doen.![]()
Rebel_x zei:Ik vind het al vreemd dat er bij 30 graden zijn die in een lange trainingsbroek komen trainen?
spirosz zei:Je gaat toch ook niet zwemmen in een afgeknipte spijkerbroek,
tennissen in een overal
voetballen met je bergschoenen
hardlopen met een leren broek
damn
sportkleding is er niet voor niets he