Fitness Seller

WTF??? Spijkerbroeken in de gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erger vind ik mannen in strakke wielren broekjes alla zuurtstok kleur met een roze of paarse lacoste polo met de kraag omhoog!
 
builderB zei:
hehe ik heb gister het fenomeen voor het eerst mogen aan schouwen: slippers op de legpress.
Ach ja.... k heb eigenlijk ook wel andere dingen te doen in de gym dan iemands kleren beoordelen. Maar als ik ooit beng (schijf valt) en daarna AAAAAAAA hoor dan lach ik me wel slap (en ga daarna hulp verlenen :D)

Als er een schijf van 25 kg naar beneden komt maakt een dun stofje van Reebok ook weinig verschil meer..
 
ReyMysterio zei:
Erger vind ik mannen in strakke wielren broekjes alla zuurtstok kleur met een roze of paarse lacoste polo met de kraag omhoog!

en het allerergste is dat een hoop van die hobbelpaardjes ook nog eens een sok in hun broekje hebben gestopt....
 
builderB zei:
hehe ik heb gister het fenomeen voor het eerst mogen aan schouwen: slippers op de legpress.
Ach ja.... k heb eigenlijk ook wel andere dingen te doen in de gym dan iemands kleren beoordelen. Maar als ik ooit beng (schijf valt) en daarna AAAAAAAA hoor dan lach ik me wel slap (en ga daarna hulp verlenen :D)


:D Was jij die jongen die me raar aankeek? ;)
Zag je wel dat ik mn slippers uitdeed en met blote voeten ging pressen? :cool: :p
 
lekker met een spijkerbroek trainen, vooral als je benen een beetje vol beginnen te lopen. Dat zit toch voor geen meter.
 
gatverdamme ik krijg nu al rillingen als ik eraan denk.

dat gaat lekker zweten in zon strakke spijkerbroek.

ik vind het al k*t om normaal met een spijkerbroek te lopen

ik heb altijd een trainingsbroek aan
 
retards op deze wereld hé, in m'n gym is er het beruchte trio, 3 jongetjes van nog geen 16 die altijd met jeans & omgekeerde pet trainen, en natuurlijk niks anders dan bankdrukken + bicepscurl dumbasses
 
DavyO zei:
Daarnaast vindt ik ook dat mobiele telefoons verboden moeten worden in de zaal zelf.. laatst was er een gast aan het dummbell pressen toen zijn mobieltje (met irritant jamba ringtoontje) overging... hij liet die dummbells pletteren om zijn mobiel te beantwoorden... en gaat gerust 15min zitten lullen daar. :mad:
Zou wel mooi zijn als 'ie de dbs precies op z'n telefoon had laten vallen. :D
 
kom ik ook regelmatig tegen .

zelf draag ik linnenbroeken en trek me geen **** aan wat andere mensen doen .

ik ga om te trainen en niet om boys te spotten net als velen hier
 
Dani zei:
how about teenslippers en sandalen? En dan een db laten vallen...

en denk je dat mijn sportschoenen significant mijn tenen beschermen tegen een vallend object ? Dan moet je kisten gaan dragen, of schoenen met een veiligheidsneus (of nog beter..... klompen :D)
 
jorasho zei:
Zou wel mooi zijn als 'ie de dbs precies op z'n telefoon had laten vallen. :D

Dan lach ik me kapot :D:D, ik vind mobiele telefoons in de sportschool erg irritant vooral omdat ze appaten bezet houden terwijl ze zitten te bellen (of te sms-en).
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes:
 
wazzup zei:
en denk je dat mijn sportschoenen significant mijn tenen beschermen tegen een vallend object ? Dan moet je kisten gaan dragen, of schoenen met een veiligheidsneus (of nog beter..... klompen :D)

In mijn oude gym liep altijd een gozer met een korte broek en dan echt van die ENORME grote kisten er onder. Maar ja, die zag er voor de rest ook niet al te snugger uit.
 
King Kamali had er ook een handje van om in de gekste dingen te gaan trainen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit zit fijn tijdens het squatten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
delguy zei:
Dit zit fijn tijdens het squatten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan kan iedereen fijn je reet zien als je onder parallel zit :D
 
Ik heb het 1x voorgehad, was een trainingsbroek vergeten en had niets anders bij.
Niet trainen was geen optie en evenmin trainen in mn boxertje, toen heb ik maar lekker getraind in m'n jeans. Eigenlijk ging het nog best enkel de loerende ogen vond ik wat schamend maar ach...
 
als dat de nieuwe trend word, kan ik gelijk vanaf mijn werk de sportschool in:


- met spijkerbroek
- en veiligheidsschoenen met stalen neus + ( halve ) zool:D

die halve zool ben ikzelf dan waarschijnlijk..............;)


misschien kan ik dan dat oranje veiligheidsvestje ook nog wel aan, kan iedereen zien waar ik aan t trainen ben!!:eek: :D
 
flinke buikspier :p die vrouw
 
Back
Naar boven