XXL Nutrition

WTF??? Spijkerbroeken in de gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sportbroek in de was :p?
 
Ik draag ook slippers laatste weken was gister het nadeel dat ik vergeten was dat het benen dag was(anders sportschoenen mee in mn tas)
Maargoed het scheelt dat je op blote voeten mag bij ons..
Maar bij de legpress voelde dit toch niet fijn:D
 
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zo een sin de 3-4 weken ook in mijn spijkerbroek train..als mijn afspraken wat uitlopen en ik toch nog wil trainen ga ik niet eerst naar huis om me om te kleden want dan blijft er helemaal weinig tijd over hahah..maar word er dan wel op aangesproken door de eigenaar hoor...ik vind het ook eigenlijk niet kunnen..
 
dutch windmill zei:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zo een sin de 3-4 weken ook in mijn spijkerbroek train..als mijn afspraken wat uitlopen en ik toch nog wil trainen ga ik niet eerst naar huis om me om te kleden want dan blijft er helemaal weinig tijd over hahah..maar word er dan wel op aangesproken door de eigenaar hoor...ik vind het ook eigenlijk niet kunnen..


:eek: BrEEzAhALeRT!!! :eek:

:D
 
Sorry, Ik doe het ook wel eens. Valt me wel op dat er meerdere zijn zo.. Er word bij ons niet zo naar gekeken eigenlijk.
 
dutch windmill zei:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zo een sin de 3-4 weken ook in mijn spijkerbroek train..als mijn afspraken wat uitlopen en ik toch nog wil trainen ga ik niet eerst naar huis om me om te kleden want dan blijft er helemaal weinig tijd over hahah..maar word er dan wel op aangesproken door de eigenaar hoor...ik vind het ook eigenlijk niet kunnen..
Dondert er hier een van zijn voetstuk :eek:
 
:evil: hé !..dat is dan wel om 21:30 ofzo heh..als de sportschool bijna dicht is en ik te lang koffie heb gedronken!..
Heb het eerst in mijn slipje geprobeerd, maar dat mocht ook al niet!! :evil:
 
dutch windmill zei:
:evil:
Heb het eerst in mijn slipje geprobeerd, maar dat mocht ook al niet!! :evil:

Wie wil jouw dan ook in hemelsnaam in een slipje zien?!!!!! :kots:

:D
 
Bij mijn breezahgym zie je het ook steeds vaker... waarom ik snap het niet, lijkt me niet lekker trainen. Je kan je toch omkleden in de kleedkamer voordat je gaat sporten? :D
Je gaat na het sporten toch ook douchen? Bij ons is sportkleding wel verplicht overigens maar er wordt niet altijd op gelet.

Daarnaast vindt ik ook dat mobiele telefoons verboden moeten worden in de zaal zelf.. laatst was er een gast aan het dummbell pressen toen zijn mobieltje (met irritant jamba ringtoontje) overging... hij liet die dummbells pletteren om zijn mobiel te beantwoorden... en gaat gerust 15min zitten lullen daar. :mad:

Over een paar weken ga ik naar een hardcore gym :D......
 
lijkt me toch niet echt flexibel zitten
 
Lijkt me niet fijn nee...
 
Je gaat toch ook niet zwemmen in een afgeknipte spijkerbroek,
tennissen in een overal
voetballen met je bergschoenen
hardlopen met een leren broek

damn
sportkleding is er niet voor niets he
 
Ik vind het al vreemd dat er bij 30 graden zijn die in een lange trainingsbroek komen trainen?
 
Rebel_x zei:
Ik vind het al vreemd dat er bij 30 graden zijn die in een lange trainingsbroek komen trainen?

Dezelfde reden waarom ze zonder shirt maar met lange broek over straat lopen :D
 
Tractortje zei:
Dezelfde reden waarom ze zonder shirt maar met lange broek over straat lopen :D


Dat is logisch, ze trainen alleen hun bovenlichaam :D
 
Lauw zei:
Het lijkt me knap lastig squaten en deadliften in een spijkerbroek.
Ach wat zeg ik nu, waarom zou je squaten als je ook leg-extensions kan doen. :rolleyes:


Lauw, wanneer leer je het nu eens? Br33zAh's trainen geen benen joh! das niet cool! ;)
 
hehe ik heb gister het fenomeen voor het eerst mogen aan schouwen: slippers op de legpress.
Ach ja.... k heb eigenlijk ook wel andere dingen te doen in de gym dan iemands kleren beoordelen. Maar als ik ooit beng (schijf valt) en daarna AAAAAAAA hoor dan lach ik me wel slap (en ga daarna hulp verlenen :D)
 
Rebel_x zei:
Ik vind het al vreemd dat er bij 30 graden zijn die in een lange trainingsbroek komen trainen?

Het was bij ons de laatste tijd boven de 30 graden en geloof mij als ik in een korte broek ga trainen krijg ik heel wat vreemde blikken als ze mijn benen zien!
Mijn kuiten zijn mosterlijk zoals mijn zus zegt!
Ze zei zelfs als ik je kuiten zie dan moet ik :kots:en
 
bij ons trainen er tussen 12 en 1 van die zakenlui.. allemaal in een wielrennersbroekje of een hardloop tenue.. echt verschrikkelijk.. en als ze dat niet aan hebben, dragen ze wel een fel gele/orangje/roze schirtje uit de jaren 70
 
spirosz zei:
Je gaat toch ook niet zwemmen in een afgeknipte spijkerbroek,
tennissen in een overal
voetballen met je bergschoenen
hardlopen met een leren broek

damn
sportkleding is er niet voor niets he

:roflol:
 
Back
Naar boven