MuscleMeat

Wtf

Bezoekers in dit topic

Dat wijf is turks en komt uit deventer en die vriendin van haar waar ze dat naar toe schrijft komt ook uit deventer. Zie ze regelmatig rond lopen hier.

/edit ff een duidelijkere foto :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, heb twee maatjes in Deventer dus even informeren of zij meegedaan aan de gangbang hebben.
 
Dat wijf is turks en komt uit deventer en die vriendin van haar waar ze dat naar toe schrijft komt ook uit deventer. Zie ze regelmatig rond lopen hier.

/edit ff een duidelijkere foto :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
aaah getsiee wat een slette bakken :D:D:D:D:D
 
heb haar gisteren toegevoegd en zag vandaag dat ze me had geaccepteerd en een krabbel stuurde "wie ben jij?". Het kan nu twee kanten op. 1 ze is dat type dat eigenlijk alleen kiest om bekenden in haar hyves te hebben. Maar aangezien ze mij heeft geaccepteerd ga ik toch door naar optie 2. Optie 2 ze zag mijn profiel en dacht modverdomme wat een geile indonees daar zou ik weleens ontzettend hard door gedoet willen worden.

Maarja ach, ik ben weer gelukkig met mijn Sharrieparrie dus **** it gewoon lekker kloten die vieze wijven!
 
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaar mott een piemol in
daar mot een pimol in
daar mot een piemol in...
 
heb haar gisteren toegevoegd en zag vandaag dat ze me had geaccepteerd en een krabbel stuurde "wie ben jij?". Het kan nu twee kanten op. 1 ze is dat type dat eigenlijk alleen kiest om bekenden in haar hyves te hebben. Maar aangezien ze mij heeft geaccepteerd ga ik toch door naar optie 2. Optie 2 ze zag mijn profiel en dacht modverdomme wat een geile indonees daar zou ik weleens ontzettend hard door gedoet willen worden.

Maarja ach, ik ben weer gelukkig met mijn Sharrieparrie dus **** it gewoon lekker kloten die vieze wijven!

Optie 2 fo sho. Kijk wat een cheapo slettebak het is man :D
 
Btw

was een fake account, dr ex had die aangemaakt om dr belachelijk te maken :p
 
Ik zie zelden lelijkere trollen dan dat maar jongens ga je gang, neemt Dildo het echte vrouwelijke schoon:)
 
Back
Naar boven