XXL Nutrition

Wtf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die hoer heeft een relatie met kinderen. Dus het moet wel een sletje zijn als die krabbel al klopt.Kenker.
 
idioten ze is best lekker en heeft 70 vrienden ofzo. normaal hebben dat soort chicks over de 800 vrienden. een hoop lui zeggen: "Ken ik jou?". dus hardstikke nep als je het mij vraagt
 
:rolleyes: I'll stick to my girlfriend ;p
 
Yeah me too sniperx

keertje een kwartetje?
 
:roflol @ navy

busted die biaatch
 
You wish you've had better:roflol:

het zou mij niks verbazen als snipertje zijn vriendin niets meer is als een getekend gezichtje op zijn vuist, en hij hier hoog van de toren blaast omdat hij dan denkt in aanzien te stijgen
 
het zou mij niks verbazen als snipertje zijn vriendin niets meer is als een getekend gezichtje op zijn vuist, en hij hier hoog van de toren blaast omdat hij dan denkt in aanzien te stijgen

Shit je hebt me door! :p
 
het zou mij niks verbazen als snipertje zijn vriendin niets meer is als een getekend gezichtje op zijn vuist, en hij hier hoog van de toren blaast omdat hij dan denkt in aanzien te stijgen

Shit je hebt me door! :p

ja je maakt er nu een grapje van. helaas is de realiteit voor jou echt zo.

beetje jammer idd dat je in 2991903440 topics al gezegd hebt dat je een 'vriendin' hebt
 
Hier nog zo een. http://antmfreak.hyves.nl/

Leuk fototje op het profiel. Voeg een paar testo boys toe en je hebt altijd prijs.

Dus voor diegene die nog een "lekker wijf" erbij wilt tussen de hyves vriendjes. (om je vriedinnen / vrienden jaloers te maken.) Bij deze.

Ik confronteerde "haar" hiermee.
Kreeg ik dit,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
gatverdamme kapot nken die kankerturkse hoer
 
Back
Naar boven