AndroidHealthClinic

Wtf!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hardgainers

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2004
Berichten
2.399
Waardering
3
Krijg ik dit in mijn mail .... :(

Hey!
Ik ben zojuist lid geworden bij DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board & DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board de nieuwste jongerencommunity van nederland! Nu is het leuke dat we hier samen een profiel kunnen aanmaken. Wil je je bij mijn profiel aanmelden? Je mag dan 2 gratis smsjes sturen via de site en we maken dan kans om een avond gratis te gaan stappen! Het adres van de website waar je je kan aanmelden is:
DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board

Doeidoei!

Oprotteeennnn :mad:
 
Hardgainers the discogirl :D
 
:roflol: haha, vind het wel komisch.
 
hahahaha... gauw aanmelden dan maar bro...
 
Hoezo die link van dutchbodybuilding.com dan in plaats van discoblabla ? :o
 
waarom staat er DBB op die links???
 
Zeker stiekem je avatar bestudeerd :roflol:
 
Niet lief hardgainer. Stuur ik je een lief verzoek ga je er zo mee om :(
 
Krijg ik dit in mijn mail .... :(

Hey!
Ik ben zojuist lid geworden bij DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board & DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board de nieuwste jongerencommunity van nederland! Nu is het leuke dat we hier samen een profiel kunnen aanmaken. Wil je je bij mijn profiel aanmelden? Je mag dan 2 gratis smsjes sturen via de site en we maken dan kans om een avond gratis te gaan stappen! Het adres van de website waar je je kan aanmelden is:
DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board

Doeidoei!

Oprotteeennnn :mad:

Haha zo'n mail heb ik ook gekregen. Een of ander meisje van 14, geen flauw idee wie het is.
 
Nee nee, nu in eens ontkennen.
 
Hardgainers die een 14 jarig meisje af wijst...? Het moet niet gekker worden hier.
 
Was jij het, J?

Yeps, en mijn cam was 'stuk'. Dat vond je niet erg, je vond het al leuk dat ik ging kijken naar jouw 'bezigheden'.

Geeft verder niet hoor, ieder zijn ding. Zal het vanmiddag wel op YouTube of een p2p netwerk gooien.

"tongpo_camrukker.avi" :thumbup:
 
Yeps, en mijn cam was 'stuk'. Dat vond je niet erg, je vond het al leuk dat ik ging kijken naar jouw 'bezigheden'.

Geeft verder niet hoor, ieder zijn ding. Zal het vanmiddag wel op YouTube of een p2p netwerk gooien.

"tongpo_camrukker.avi" :thumbup:

Vergeet usenet niet bro. Daar had je toen ook jouw donkey punch filmpje geupload.
 
Back
Naar boven