XXL Nutrition

WW2 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Begrijp echt niet dat die Duitsers het zo hebben verslonzen aan de westkant. Hitler niet durven wakker maken. Echt wtf.
 
The Indian Legion is a joke.There are Indians that can't kill a louse, and would allow themselves to be devoured. They certainly aren't going to kill any Englishmen. I imagine that if one were to use the Indians to turn prayer wheels or something like that they would be the most indefatigable soldiers in world. But it would ridiculous to commit them to a real blood struggle. The whole business is nonsense. If one had a surplus of weapons, one can permit oneself such amusements for propaganda purposes. But if one has no such surplus it is simply not justifiable. —Hitler

:lol:
 
Bekijk bijlage 455746

Wat zou hij denken? Ik weet wel wat ik zou denken: scheisskrieg!
Helemaal fucked door die 15.000 Joodse vrouwen en babys die hij heeft doodgeschoten in de rug
De andere denkt aan eten.

0_1628fd_3ce7c0f_orig.gif
 
Ze denken aan neuken en horloges rippen :emo:


Ardennenoffensief trouwens?
 
Ik heb wel een vermoeden dat dit het westfront is laat in de oorlog. :thinking:
 
Over Stalin gesproken:

2qinNJI.jpg
 
"I will not exchange a Field Marshal for a lieutenant."


:thumbup: Uncle Joe!
 
Anderzijds liet Adolf Hitler zijn neef Leo Raubal Jr. ook niet uit Stalingrad vliegen. Heinrich Hitler was al 'gestorven' in een Sovjet gevangenis.

Heinrich 'Heinz' Hitler (1920 - 1942)

VHlop5i.jpg
 
Generalissimo is ook een term die je tegenwoordig in de moderne tijd niet meer veel hoor.
 
Generalissimo is ook een term die je tegenwoordig in de moderne tijd niet meer veel hoor.
't Is ook een beetje vreemd om nog een rang boven veldmaarschalk te hebben. :thinking:

Comparative officer ranks of World War II

Als er twee staan bij OF-10 dan is de linker gelijk aan Generalissimo. Wist niet dat het bestond in de VS trouwens. Reichsführer-SS schakelen ze vaak gelijk aan veldmaarschalk, maar eigenlijk stond het er ook boven.
 
BBQ1ozY.jpg


Melancholisch
 
weapon_tt33_3.jpg

Soviet and US officers near Elbe River, Germany, 28 Apr 1945; note left Soviet officer's TT-33, center Soviet capt's Luger in belt, right US lieutenant's holstered Colt 1911 and in-hand Walther P38
 
Back
Naar boven