MuscleMeat

WW2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zag laatst op NGC iets over een WW1 docu met kleur, iemand die weet waar ik deze kan downloaden?
 
Wat het Duitse Rijk betreft, lijkt dit me een goed starterspakket:
  • The Coming of the Third Reich
  • The Third Reich In Power
  • The Third Reich At War
Coming of the third reich heb ik binnen. Vanavond maar eens aan beginnen, ben benieuwd.
Ik vind het een zeer boeiend boek. Ik kan echter op dit moment alles nog niet helemaal plaatsen (ik geef toe dat mijn historisch besef niet heel groot is), dus soms moet ik dingen meerdere malen lezen of op zoeken.

Ik wist trouwens niet dat Volkswagen het monument is van Hitler, van de KDF auto. Vond het wel grappig te horen van dat audioboek van van Rossem.
 
Ik vind het een zeer boeiend boek. Ik kan echter op dit moment alles nog niet helemaal plaatsen (ik geef toe dat mijn historisch besef niet heel groot is), dus soms moet ik dingen meerdere malen lezen of op zoeken.

Ik wist trouwens niet dat Volkswagen het monument is van Hitler, van de KDF auto. Vond het wel grappig te horen van dat audioboek van van Rossem.

En de pakken van de nazi's waren gemaakt door Hugo Boss.
 
Weet niet of het is genoemd maar, Heb pas "WW2 In Colour" gezien.


Zeker het kijken waard :)
 
Zometeen WW1 in colour op NGC.
 
The Bloodlands Hypothesis (Europe Between Hitler and Stalin)

1449rp.jpg
 
Vanavond deel 2 van Apocalypse - World war 1
 
Net gemist. Ach, zal nog honderd keer herhaalt worden :D

Zal op ten duur ook wel te downloaden zijn.

Is trouwens de hele week op NGC om 22.00u. Vandaag deel 3.
 
Vind die stem van die verslaggever van Apocalypse - WW1 wel een stuk cooler dan die van 2, klinkt een stuk duisterder. Ook grappig dat sommigen direct na dat verdrag van Versailles al angst hadden voor een volgende oorlog die een stuk groter zou zijn.
 
'Altreich'
ir41v5.jpg
'Grossdeutsches Reich'
2rc3bso.jpg
 
Iemand hier dat boek van Kershaw al eens gelezen? biografie van hitler?
 
Back
Naar boven