AndroidHealthClinic

WWE Raw/Smackdown (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.223
Waardering
65.248
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Nog volgers aanwezig hier?
 
Zijn dat van die schijn/nep fights?
 
Zijn dat van die schijn/nep fights?
Er is veel show bij ja maar toch ook wel echte verwondingen.
Ik ken jongens die irl wedstrijden doen en die komen vaak gehavend uit een gevecht.

Vroeger was er wel meer geweld en bloed dan tegenwoordig.
 
Ik kom uit de tijd van de allereerste Wrestlemania. Afleveringen van Raw en Smackdown zijn goed te volgen op youtube.
 
Ik volg al sinds eind jaren 90 wrestling (WWF/WWE en WCW). Ook nu nog steeds maar in vergelijking met de gouden 'attitude era' is het product tegenwoordig nogal braaf.

WWE heeft monopolie en daardoor sluipt er wat gemakzucht in hun storylines. Ze spelen enorm op safe, versterkt door de sterke PC-cultuur.

Als echte fan blijf ik nog steeds kijken maar ik mis de periode 1995-2005 toch wel.
 

Iedereen die dit niet kan waarderen heeft niets te zoeken in dit topic.

Legendarische wedstrijd maar die wedstrijd had fataal kunnen aflopen voor Mick Foley. Zijn val door de kooi was namelijk niet gepland. Ook de stoel die meteen daarna op zijn gezicht valt, waardoor een paar van zijn tanden door zijn neus geboord worden, was niet gepland.
 
Ik volg al sinds eind jaren 90 wrestling (WWF/WWE en WCW). Ook nu nog steeds maar in vergelijking met de gouden 'attitude era' is het product tegenwoordig nogal braaf.

WWE heeft monopolie en daardoor sluipt er wat gemakzucht in hun storylines. Ze spelen enorm op safe, versterkt door de sterke PC-cultuur.

Als echte fan blijf ik nog steeds kijken maar ik mis de periode 1995-2005 toch wel.
Dit. De periode Mick Foley, Stone Cold, The Rock, Triple H, Undertaker, Kurt Angle, Chris Jericho mis ik echt enorm.

Toen Brock Lesnar in 2002 z'n debuut maakte vond ik t nog steeds supertof, maar na 2004/2005 was t voor mij compleet dood geworden. Brock Lesnar tussen 2002 en 2005 was echt bizar goed.
 
Dit. De periode Mick Foley, Stone Cold, The Rock, Triple H, Undertaker, Kurt Angle, Chris Jericho mis ik echt enorm.

Toen Brock Lesnar in 2002 z'n debuut maakte vond ik t nog steeds supertof, maar na 2004/2005 was t voor mij compleet dood geworden. Brock Lesnar tussen 2002 en 2005 was echt bizar goed.

Zalige periode was dat!!!

Vergane glorie odnertussen :o Een tijdje geleden hebben ze undertaker vs goldberg gedaan op Super Showdown in Saudi-Arabië. Echt een schandalig slechte wedstrijd (beide zijn gewoon te oud geworden). Als fan van die periode is het jammer dat ze zulke oude 'legendes' nog inschakelen om matchen te doen...

https://www.hln.be/sport/meer-sport...rutsen-loopt-dat-bijna-faliekant-af~a6eb66cc/


Van de huidige wrestlers ben ik vooral fan van AJ Styles, Roman Reigns en Kevin Owens :)
 
Laatst bewerkt:
Moet rond het jaar 2000 geweest zijn.
Op kanaal twee had je WCW met Bernard Vandamme en nog iemand.

Zalig m'n oudere broer en ik keken dan op de kamer van onze ouders.
Galen was nog te klein en kon niet zo goed tegen geweld.
Booker-T met z'n geweldig uitgerekende Dropkick ( Don't hate the player hate the game.) , Steiner brothers die massieve steiner-liner. DDP weet de precieze naam niet meer van z'n signature iets met cutter of breaker?Goldberg ( spear ) Crowbar en nog zoveel meer.

Na afloop speelden we altijd wat na.
Tot die ene keer het te bont werd.
Kreeg een fikse klap tegen de kaak.
Schold m'n broer uit in kwaadheid en brak z'n vinger tussen de slaapkamerdeur.

Mooie tijden, veel blauwe plekken.
 
Moet rond het jaar 2000 geweest zijn.
Op kanaal twee had je WCW met Bernard Vandamme en nog iemand.

Zalig m'n oudere broer en ik keken dan op de kamer van onze ouders.
Galen was nog te klein en kon niet zo goed tegen geweld.
Booker-T met z'n geweldig uitgerekende Dropkick ( Don't hate the player hate the game.) , Steiner brothers die massieve steiner-liner. DDP weet de precieze naam niet meer van z'n signature iets met cutter of breaker?Goldberg ( spear ) Crowbar en nog zoveel meer.

Na afloop speelden we altijd wat na.
Tot die ene keer het te bont werd.
Kreeg een fikse klap tegen de kaak.
Schold m'n broer uit in kwaadheid en brak z'n vinger tussen de slaapkamerdeur.

Mooie tijden, veel blauwe plekken.
Diamond Cutter :D

Wat vonden jullie van de nWo? :cool:
 
NWO is ontstaan rond 1996 en duurde dan idd tot rond 2000. Ik heb er me vorig jaar nog een shirt van gekocht :D Kevin Nash, Scott Hall en Hollywood Hogan. Beste stable ever!

In mei dit jaar ben ik live gaan kijken naar WWE. Beviel me heel goed!
 
NWO is ontstaan rond 1996 en duurde dan idd tot rond 2000. Ik heb er me vorig jaar nog een shirt van gekocht :D Kevin Nash, Scott Hall en Hollywood Hogan. Beste stable ever!

In mei dit jaar ben ik live gaan kijken naar WWE. Beviel me heel goed!
Denk dat die ambiance zeer aanstekelijk is.
Moet nu denken aan Rick the nature boy flair.
En z'n kreet. Oooooooeeeoooooow
 
Na afloop speelden we altijd wat na.
Tot die ene keer het te bont werd.
Kreeg een fikse klap tegen de kaak.
Schold m'n broer uit in kwaadheid en brak z'n vinger tussen de slaapkamerdeur.

Mooie tijden, veel blauwe plekken.

Haha herkenbaar!

Ik ben ooit nog zo gek geweest om op het dak van de garage te kruipen en dan vanaf +-3m naar beneden te springen. Bedoeling was een elbow drop ofzo te geven aan 1 van mijn broers maar ik miste de matras die we hadden neergelegd om de val te breken... Het deed geen deugd toen mijn knieën op de betonklinkers botsten :roflol:

Daags nadien gewoon weer verder doen :D

Denk dat die ambiance zeer aanstekelijk is.
Moet nu denken aan Rick the nature boy flair.
En z'n kreet. Oooooooeeeoooooow

Idd heel aanstekelijk. Voordeel van een show in België is dat de sfeer meer ontspannen is. De wrestlers hoeven zich minder aan te trekken van de PC-cultuur in Amerika en kunnen meer hun ding doen, omdat deze shows niet op TV komen.
 
Haha herkenbaar!

Ik ben ooit nog zo gek geweest om op het dak van de garage te kruipen en dan vanaf +-3m naar beneden te springen. Bedoeling was een elbow drop ofzo te geven aan 1 van mijn broers maar ik miste de matras die we hadden neergelegd om de val te breken... Het deed geen deugd toen mijn knieën op de betonklinkers botsten :roflol:

Daags nadien gewoon weer verder doen :D



Idd heel aanstekelijk. Voordeel van een show in België is dat de sfeer meer ontspannen is. De wrestlers hoeven zich minder aan te trekken van de PC-cultuur in Amerika en kunnen meer hun ding doen, omdat deze shows niet op TV komen.
Haha jaja een kind zijn van de jaren 70 of 80 we halen ze er zo uit!

Zo een ticketje kost wel wat zeker?

The undertaker was ook zo een geweldig figuur.
 
Back
Naar boven