Fitness Seller

WWE Raw/Smackdown

Bezoekers in dit topic

Kan daar best inkomen, de ene zitplaats of staanplaats is de andere niet...
Beetje als bij een concert.

Ga je in november?

Ik ga zeker opnieuw kijken de volgende keer dat ze naar België komen :P

Ziggodome is te ver rijden voor mij (3u).
 
Voor mij trouwens een paar legendarische matches:

Brock Lesnar vs. The Rock @ Summerslam 2002
Triple H vs. Shawn Michael @ Summerslam 2002
Brock Lesnar vs. The Undertaker (Hell in the Cell) @ No Mercy 2002
Brock Lesnar vs. Kurt Angle @ Wrestlemania 19
The Rock vs. Hulk Hogan @ Wrestlemania 18
Triple H vs. Cactus Jack @ Royal Rumble 2000
Stone Cold Shawn Michaels vs. Brett Hart @ Survivor Series 96 (The Montreal Screwjob)
 
Laatst bewerkt:
Voor mij trouwens een paar legendarische matches:

Brock Lesnar vs. The Rock @ Summerslam 2002
Triple H vs. Shawn Michael @ Summerslam 2002
Brock Lesnar vs. The Undertaker (Hell in the Cell) @ No Mercy 2002
Brock Lesnar vs. Kurt Angle @ Wrestlemania 19
The Rock vs. Hulk Hogan @ Wrestlemania 18
Triple H vs. Cactus Jack @ Royal Rumble 2000
Stone Cold vs. Brett Hart @ Survivor Series 96 (The Montreal Screwjob)

Mooie collectie :D

Montreal screwjob was natuurlijk shawn michaels (niet stone cold) vs bret hart :P

Stone cold en bret hart hadden een fantastische match op wrestlemania 13. Die wedstrijd eindigt na een uit de hand gelopen 'blade job' waarbij stone cold enorm aan zijn hoofd begint te bloeden.

Afgelopen maandag was een speciale aflevering van Raw. Verschillende oud wrestlers die nog eens aanwezig waren. Raw reunion heette de show.
 
Mooie collectie :D

Montreal screwjob was natuurlijk shawn michaels (niet stone cold) vs bret hart :P

Stone cold en bret hart hadden een fantastische match op wrestlemania 13. Die wedstrijd eindigt na een uit de hand gelopen 'blade job' waarbij stone cold enorm aan zijn hoofd begint te bloeden.

Afgelopen maandag was een speciale aflevering van Raw. Verschillende oud wrestlers die nog eens aanwezig waren. Raw reunion heette de show.
Oja shit, helemaal gelijk :roflol:
 
kijk op Vice (ja, ik weet het ,een kut sjw zender) wel naar Darkside of the ring ,laatse aflevering die ik gezien heb heette de The Montreal Screwjob,

leuke serie terwijl ik eigenlijk geen ruk geef om dat hele worstelen
 
kijk op Vice (ja, ik weet het ,een kut sjw zender) wel naar Darkside of the ring ,laatse aflevering die ik gezien heb heette de The Montreal Screwjob,

leuke serie terwijl ik eigenlijk geen ruk geef om dat hele worstelen
Ja als je t "worstelen" noemt klinkt het gelijk zo gay :rolleyes::p
 
In 2014 begon ik het te volgen maar ook snel mee gestopt. Tot zover mijn wwe intresse.

Toen downloade ik ze nog via torrent.
 
Ik volg al sinds eind jaren 90 wrestling (WWF/WWE en WCW). Ook nu nog steeds maar in vergelijking met de gouden 'attitude era' is het product tegenwoordig nogal braaf.

WWE heeft monopolie en daardoor sluipt er wat gemakzucht in hun storylines. Ze spelen enorm op safe, versterkt door de sterke PC-cultuur.

Als echte fan blijf ik nog steeds kijken maar ik mis de periode 1995-2005 toch wel.

Opgegroeid met WWF begin '90 met VHS videobanden, daarna natuurlijk meteen nadoen in de tuin.
Vond WCW nitro periode 96-99 ook wel leuk. Op school veel elbow smashes uitgedeeld.

Nu volg ik nog enkel UFC en op youtube soms nog wat old skool partijen gekeken. Oude docu's ook leuk om te zien. Blijven toch jeugdhelden, toch telkens treurig als je hoort dat er weer een jeugdheld op jonge leeftijd is overleden. Het is net als een actie film, hoef de nieuwe Rocky niet te zien maar de oude blijven gewoon geweldig om eens in de zoveel jaar weer te kijken.
 
Gisteren in het zwembad heb ik een uurtje of 2-3 mijn moves kunnen oefenen op mijn 12 jarig neefje (dikzakje van 50kg) die ook al een tijdje helemaal verkocht is eraan :D
 
'Just let me in'
 
Gisteren in het zwembad heb ik een uurtje of 2-3 mijn moves kunnen oefenen op mijn 12 jarig neefje (dikzakje van 50kg) die ook al een tijdje helemaal verkocht is eraan :D
The captains lockdown?
Of ging je eerder voor de ouwe Look-I-spot-land-you-turn-around-weggie-nutcracker.
 
Nu op Vice ,Andre the Giant
 
ademloos de aflevering met Andre the Giant zitten kijken ,terwijl ik echt 0,0 om WWE geef,

wat een tragisch leven heeft deze man gehad ,mega alcoholist ,dagelijks helse pijnen in zijn rug en knie ,

weigerde elke vorm van medische hulp in zijn laatste jaren terwijl hij goed wist dat hij dan niet oud ging worden ,

beschimpt en uitgelachen in het dagelijks leven,

van WWE held naar WWE badguy en uiteindelijk uitgerangeerd in het circuit en een eenzame dood (46 jaar )in een hotel in Parijs
 
Laatst bewerkt:
Strowman en Rollins zijn momenteel tag team champs, het werd tijd om te erkennen wat een beest Strowman is.
 
Back
Naar boven