MuscleMeat

WWE Raw/Smackdown

Bezoekers in dit topic

Gisteren een stukje gezien denk showdown ofzo.
Een grote kale mee ne rosse baard. Verder van de rest ook geen echt spectaculaire moves.
Beetje teleurstellend.
liever een mooie tagteam match met een cruiser en heavyweight. Geeft een leukere dynamic aan een worstel rondje.

Eric Rowan https://en.wikipedia.org/wiki/Erick_Rowan

Maar geef mij voor dezelfde grootte maar Braun Strowman
 
Strowman is een klasse apart, deed vroeger ook strongman dacht ik.

The fiend kan ook wel incasseren :roflol:
 
Wie ben ik?


Don't hate the player, hate the game!
 

Bijlagen

  • quote-don-t-hate-the-player-hate-the-game-jeff-jarrett-59-17-09.jpg
    quote-don-t-hate-the-player-hate-the-game-jeff-jarrett-59-17-09.jpg
    44,4 KB · Weergaven: 62
Zijn er onder jullie nog diehard fans die een replica belt in huis hebben? Of ben ik de enige nerd die er 1 heeft EN die er af en toe mee loopt te pronken? :eyebrow:
 
Laatst bewerkt:
Ja... wedstrijd houdt langs geen kanten steek.

Hell in a cell kent geen diskwalificatie, the fiend zijn momentum is verpest en Rollins handelde niet als babyface maar als pure heel.

Op us fora is de kritiek ook niet mals :o hell in a cell is in principe een wedstrijdtype om langlopende vetes te beslechten. In dit ppv kwam geen enkele wedstrijd ervoor in aanmerking IMO. Ze hebben de dag van het ppv de matchcard grotendeels nog samengesteld en dat zegt genoeg.

Geen hoogtepunt voor wwe IMO...
Tja ze hebben zich in een hoekje geboekt met deze match. Het einde was wel leuk. Maar een DQ pfff
Eerste match was super goed. En altijd een fan van de viking raiders :p
 
Gisteren al 2 wedstrijden gezien van TLC, tables, ladders and chairs 2019.
The new day vs The revival en Buddy Murphy vs Aleister Black, als dit niveau het hele toernooi werd aangehouden gaan er nog mooie potjes volgen :D
 
Hahaäa. Heb dit gevolgd van mijn 12de tot 24ste ongeveer. Die pg era werd me wat te veel na een tijdje. Nu heb je wel een nieuwe federatie genaamd AEW als alternatief. Kijk nogaltijd wel jaarlijks summerslam en wrestlemania uit traditie. Had vroeger een rey mysterio masker gekocht en men moeder dacht dat het een sm masker was :roflol:
 
Hahaäa. Heb dit gevolgd van mijn 12de tot 24ste ongeveer. Die pg era werd me wat te veel na een tijdje. Nu heb je wel een nieuwe federatie genaamd AEW als alternatief. Kijk nogaltijd wel jaarlijks summerslam en wrestlemanie uit traditie. Had vroeger een rey mysterio masker gekocht en men moeder dacht dat het een sm masker was :roflol:
Ik volg het ook pas sinds een paar maanden opnieuw na jaren geen aandacht eraan gegeven te hebben.
Voordeel: ik heb van een kameraad zijn login gekregen voor de wwe site :eyebrow:
NXT is ook wel brutaal.
 
blijft mijn favo promo

Zelfs Trump is fanboi

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven