XXL Nutrition

WWE Raw/Smackdown (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Helaas boeit Vince de tag division helemaal niet
 
Young bucks zijn het beste tag team ter wereld IMO (check AEW) :P

Strowman wordt idd niet altijd benut. Kerel is een beest en zou wel eens voor heavyweight championship mogen gaan!
 
Young bucks zijn het beste tag team ter wereld IMO (check AEW) :P

Strowman wordt idd niet altijd benut. Kerel is een beest en zou wel eens voor heavyweight championship mogen gaan!

War Raiders vind ik heel erg goed
 
War Raiders vind ik heel erg goed

Ja die zijn ook goed, vooral tijdens hun nxt run. Street profits vind ik ook nice, de slanke kerel van street profits (ben zijn naam even kwijt) heeft wel duidelijk last van gynotetjes :roflol: net zoals jinder mahal...

Je moet maar eens wat wedstrijden van young bucks bekijken. Ik vind hun stijl enorm atletisch, spectaculair en vernieuwend :)
 
Ik kom nog even terug op mijn post gisteren... Afgelopen nacht hebben de Young Bucks een tag wedstrijd gehad tegen Lucha Bros... Op deze link kunnen jullie een paar hoogtepunten vinden https://www.cagesideseats.com/2019/...ut-results-young-buck-lucha-bros-ladder-match


AEW zal vanaf oktober een wekelijkse show hebben (nu is dat nog niet het geval) en ze zullen op TNT uitgezonden worden. De show zelf zal iets edgier zijn dan WWE, meer gericht op tieners en volwassenen.

Sanca Saxon , mes excuses dat het even niet over WWE gaat :p
 
En wat doet WWE

Roode en Ziggler :mad::(
 
Voor wie het interesseert: http://watchwrestling.in/

Daar kan je alles bekijken van WWE, AEW, ...

Zelf download ik gewoon via newzbin :)

Effe een bump(je): de eerste show van AEW is gisterenavond op TNT uitgezonden. Ik moet zelf nog kijken vanavond maar kijk er alvast naar uit ;)

WWE Raw was afgelopen maandag heel goed IMO. Ze hebben, door de nieuwe concurrent AEW, eindelijk besloten om opnieuw PYRO (vuurwerk, vlammenwerpers, ...) op te nemen in hun show :D
 
Paar keer proberen te kijken via die watchwrestling link maar ik krijg echt een ei van de hoeveelheid reclame op zo een USA zender ( kan de link niets aan doen, is eigen aan US television )

Denk op +-2u15 min RAW dat er letterlijk 25 reclameblokken zijn of meer, denk niet dat ik ooit langer dan 5 min heb kunnen kijken voor ik reclame zie van Domino's/Pizza Hut/Burger King/Sonic/Chipotle/Cricket Wireless/etc.
Zou nog ok zijn als het 1 ad was maar elke +-5 min een reclameblok van minstens 2 min is echt meh, snap niet dat Amerikanen zo een programma kunnen kijken of het is opzettelijk gedaan zodat ze op elk moment naar de koelkast kunnen :D
 
Gisteren een stukje gezien denk showdown ofzo.
Een grote kale mee ne rosse baard. Verder van de rest ook geen echt spectaculaire moves.
Beetje teleurstellend.
liever een mooie tagteam match met een cruiser en heavyweight. Geeft een leukere dynamic aan een worstel rondje.
 
Gisteren nog een oud emailadres gevonden wat ik had dus had weer een maand gratis WWE network kunnen nemen en heb Hell in a Cell live kunnen kijken op WWE network.
50x beter dan de commerciele uitzendingen van RAW bv op USA national tv op die watchwrestling link, tenminste niet elke 3 min een reclame blok van 2 min en de kwaliteit van de stream is minstens 720p.

Ja je kan op die watchwrestling link ook wachten tot 15 min na de show begint en dan uploaden ze stukken van de show op Dailymotion zonder de reclame maar ze uploaden zo traag dat het laatste deel van de show pas op Dailymotion staat bijna 45 min nadat RAW is afgelopen en dat is dan om bijna 6am dus gaat me wat er over :P

Alleen jammer dat RAW en Smackdown er niet Live op te zien zijn, zal wel te maken hebben omdat RAW behoort tot het USA tv network en Smackdown sinds Vrijdag bij Fox dus voor mij is WWE network geen 9.99 per maand waard om enkel eens af en toe een pay per view Live te kunnen zien in deftige quality.
 
Gisteren nog een oud emailadres gevonden wat ik had dus had weer een maand gratis WWE network kunnen nemen en heb Hell in a Cell live kunnen kijken op WWE network.
50x beter dan de commerciele uitzendingen van RAW bv op USA national tv op die watchwrestling link, tenminste niet elke 3 min een reclame blok van 2 min en de kwaliteit van de stream is minstens 720p.

Ja je kan op die watchwrestling link ook wachten tot 15 min na de show begint en dan uploaden ze stukken van de show op Dailymotion zonder de reclame maar ze uploaden zo traag dat het laatste deel van de show pas op Dailymotion staat bijna 45 min nadat RAW is afgelopen en dat is dan om bijna 6am dus gaat me wat er over :P

Alleen jammer dat RAW en Smackdown er niet Live op te zien zijn, zal wel te maken hebben omdat RAW behoort tot het USA tv network en Smackdown sinds Vrijdag bij Fox dus voor mij is WWE network geen 9.99 per maand waard om enkel eens af en toe een pay per view Live te kunnen zien in deftige quality.
Ik kijk ook via WWE network en vind het aanbod toch echt wel de moeite waard.
 
Ik kijk ook via WWE network en vind het aanbod toch echt wel de moeite waard.

Als je al het extra spul ook kijkt ja , mij boeit enkel RAW, Smackdown en de WWE pay per views en de eerste 2 kan je al niet live kijken want die behoren tot USA/Fox op TV en pay per views zijn er wel een hoop op een jaar maar soms eens een maand niet, maar zelfs aan 1 pay per view per maand zou het me geen 9.99 waard zijn en al die side shows en NXT UK kijk ik niet.

Of als je eens terug in de tijd wilt gaan en WCW wilt kijken of pay per views van het voorbije jaar dat je hebt gemist, maar dat heb ik al allemaal bekeken in mijn vorige free trial :D
 
Als je al het extra spul ook kijkt ja , mij boeit enkel RAW, Smackdown en de WWE pay per views en de eerste 2 kan je al niet live kijken want die behoren tot USA/Fox op TV en pay per views zijn er wel een hoop op een jaar maar soms eens een maand niet, maar zelfs aan 1 pay per view per maand zou het me geen 9.99 waard zijn en al die side shows en NXT UK kijk ik niet.

Of als je eens terug in de tijd wilt gaan en WCW wilt kijken of pay per views van het voorbije jaar dat je hebt gemist, maar dat heb ik al allemaal bekeken in mijn vorige free trial :D
Ik heb nog een hele hoop ppv, Smackdown en RAW in te halen, ik ben het een aantal jaren uit het oog verloren.
 
De eerste smackdown op Fox vorige vrijdag vond ik heeeeeel goed. Ppv waardig!

Hell in a cell afgelopen zondag... tjah... wat vonden jullie er van? :roflol:
 
Was Rollins vs The fiend het main event? Of mis ik iets?

Ja... wedstrijd houdt langs geen kanten steek.

Hell in a cell kent geen diskwalificatie, the fiend zijn momentum is verpest en Rollins handelde niet als babyface maar als pure heel.

Op us fora is de kritiek ook niet mals :o hell in a cell is in principe een wedstrijdtype om langlopende vetes te beslechten. In dit ppv kwam geen enkele wedstrijd ervoor in aanmerking IMO. Ze hebben de dag van het ppv de matchcard grotendeels nog samengesteld en dat zegt genoeg.

Geen hoogtepunt voor wwe IMO...
 
Back
Naar boven