AndroidHealthClinic

Www.gymcompany.nl

Bezoekers in dit topic

ORTEGA

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
70
Waardering
40
Hallo,

Weet niet of dit topic hier hoort maar heeft er iemand ervaring met www.gymcompany.nl?
Kan namelijk online geen reviews vinden.

Alvast bedankt!
 


Bij het opzetten van een thuisfitness moet
je ernstig nadenken en op zoek gaan naar kwaliteitsmachines met de beste functies die binnen je budget passen.



Het moeilijkste is om te kiezen welke machine u het eerst wilt kopen en dat is waar wij van mening zijn dat Half Rack u kan helpen.


Een dergelijk rack kopen, dat dient als ondersteuning voor staven
en gewichten en waarmee u krachttraining kunt realiseren, is een van de beste opties: hiermee kunt u veel oefeningen uitvoeren in combinatie met een halterbank of een TRX. Het neemt weinig in beslag ruimte en dient ook als een 100% veilige ondersteuning.



ekte topsite
 
Ow, dat is een spaans bedrijf met een website die door een vertaalmachine is gehaald.
ver van wegblijven
 
Thanks! Had daar bijna een flat bench besteld. Maar het rook een beetje naar oplichterij...
Wat een ellende zeg, kan nergens een fatsoenlijke bench vinden. Zag er 1 bij gorilla sports maar die recensies zijn ook om te huilen.
 
Thanks! Had daar bijna een flat bench besteld. Maar het rook een beetje naar oplichterij...
Wat een ellende zeg, kan nergens een fatsoenlijke bench vinden. Zag er 1 bij gorilla sports maar die recensies zijn ook om te huilen.
8 tot 12 weken levertijd (als ze al versturen)
2802E5D6-B3A4-45B7-A845-707AA1BAFEF4.png
 
Simpleproducts.de heeft nog wel betaalbare bankjes op voorraad. Levertijd is wel redelijk lang op het moment volgens de site (20 dagen)
 
Simpleproducts.de heeft nog wel betaalbare bankjes op voorraad. Levertijd is wel redelijk lang op het moment volgens de site (20 dagen)

Bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken. Zie dat er de komende weken op verschillende sites ook weer voorraad komt. Ga het eens in de gaten houden.
 
Thanks! Had daar bijna een flat bench besteld. Maar het rook een beetje naar oplichterij...
Wat een ellende zeg, kan nergens een fatsoenlijke bench vinden. Zag er 1 bij gorilla sports maar die recensies zijn ook om te huilen.

NIET DOEN! Wacht als sinds 15 maart op mijn barbell en wat ik ook doe ik krijg niet eens reactie van hun. Check hun fb maar eens, 1200 berichten over hetzelfde gezeik daar. Ik ga aangifte doen, weet het anders ook niet meer.
 
NIET DOEN! Wacht als sinds 15 maart op mijn barbell en wat ik ook doe ik krijg niet eens reactie van hun. Check hun fb maar eens, 1200 berichten over hetzelfde gezeik daar. Ik ga aangifte doen, weet het anders ook niet meer.

Was er al bang voor. Heb nu een bench besteld bij captial-sports.nl. een bedrijf uit Duitsland. Hoop dat het wat is.
 
Www.defitshop.nl volgens mij ook oplichting. 30mm schijven op voorraad. Besteld maar geen bevestigingmail. Op trust positieve reacties maar volgens mij fake. Wat een ellende, pleur die gyms gewoon open.
 
Back
Naar boven