AndroidHealthClinic

X benen hulp gezocht

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
8 aug 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Hoi iedereen!

mijn stats zijn:
Leeftijd: 20
Gewicht: 83kg 14,5% vet
Lengte: 1.84

Ik zit nu ongeveer 1,5 tot 2 jaar met het probleem dat ik x benen heb gekregen, in het verleden heb ik mijn lies spier afgescheurt en ontstoken gehad waardoor ik gestopt ben vanaf toen met benen trainen.

daarbij kwamen erg veel persoonlijke problemen er ook nog eens bij waardoor ik erg veel thuis zat en niks meer deed, niet.meer trainde en ik elke dag tussen de 750 en 1500 kcal heb gegeten door stres en drugsgebruik.

Mijn lichaam heeft daardoor veel spier verloren en ben ik nu skinny-fat, ik heb bijna geen spiermassa meer op mijn onderlichaam en erg veel spieren zijn "inactief" geworden waardoor mijn bovenbeen spieren erg veel spanning hebben en super strak zijn (ze doen de compensatie op van de bilspieren, heupspieren en abductoren die verzwakt en inactief zijn.)

Mijn core is ook erg zwak en mijn onderrug ook, daarbij komt nog kijken dat ik met steunzooltjes nogsteeds op de binnenkant van me voeten loop en de voetboog niet gecorrigeerd word (platvoeten) terwijl ze al 3 keer verhoogd zijn, mijn enkels verzwik ik erg snel en ik heb totaal geen balans in mijn benen etc.

Het probleem is dat ik schulden in het verleden heb opgebouwd waardoor ik geen verzekering meer kan afsluiten en ik krijg geen fysiotherapeut afspraken vergoed.

Ik kan geen normale fysio betalen omdat ik op mezelf woon, veel kosten heb en nog erg jong ben en niet door familie bijgestaan kan worden met geld.

Waarom ik nu pas deze vraag stel? Omdat ik me ervoor schaam en niet weet wat ik er mee aan meer moet, het beinvloed me leven, het trainen en mijn zelfvertrouwen ik hoop dat jullie me sirieus nemen en mij willen helpen, ik heb zoveel gezocht op internet maar door alle info weet ik niet meer wat nou klopt en wat niet door tegenstrijdige informatie.

De diagnose die ik net misschien een beetje warrig overbreng is wat ik heb vastgesteld gekregen door een fysio maar ik kon niet verder met behandeling bij hem.

bij voorbaat dank en ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)
 
Wat is nu eigenlijk precies je hulp vraag?
 
Back
Naar boven